  • Data: 2016-11-25 16:12:49
    Temat: Re: Zarejestrowałem kartę
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Trybun" 582c2ab9$0$5154$6...@n...neostrada.pl

    > Rzeczone - Wolność Równość Braterstwo. Każdy rodzi się taki sam,

    Jeden człowiek (ja akurat) rodzi się z:

    - niedowidzącym (niemal ślepymi) wzrokiem
    - reumatyzmem
    - chorobami skóry (lekarz biorący udział w krajowym
    zjeździe zauważył, że słyszał :) o podobnym przypadku)

    inny człowiek rodzi się zdrowy bądź niemal zdrowy...
    Jeszcze inny człowiek rodzi się tak chory, że albo szybko
    umiera, albo męczy się bez możliwości rozwinięcia się...

    > dopiero później (nieliczne) wykolejone mendy narzucają wszystkim swoje reguły,

    Przykładowo -- narzucają astmatykowi (mnie akurat) wentylację mieszkania
    pracującą nieprawidłowo, każąc płacić systematycznie temuż astmatykowi
    (czyli mnie) za utrzymywanie i kontrolowanie tejże fatalnej wentylacji...

    > w których absolutnie nie ma miejsca na na wyżej wymienione wartości.

    Ludzie nie są równi -- choćby mają różny wzrost. ;)
    (zatem -- mają różne potrzeby)

    > Sprawa wygląda tak - Chrystus pierwszy Komunista, natomiast Jego urzędnicy na ziemi
    to piewcy kapitalizmu..

    Chrystus nie zlikwidował przykazań chroniących własność prywatną:

    - nie kradnij
    - nie pożądaj cudzej własności.

    Nie zlikwidował też podatków i pieniędzy...

    > Nikt nie nie może być tak ślepy na Komunizm jak ktoś wychowany w PRLu. Kto poważny
    totalne zniewolenie jednostki może nazywać
    > Komunizmem..

    PRL to właśnie wspólna gospodarka -- poza rolnictwem i ,,spółdzielczością''
    niemal wszystko było wspólne. Owa ,,spółdzielczość'' to **chyba** zalążki
    kapitalizmu krytego rzekomym komunizmem.

    -=-

    Ludzie nie są równi -- ani duchem (myśleniem) ani ciałem.
    Mają różne gabaryty (co widać) i różne choroby (co też
    czasami widać) oraz różne potrzeby, różne marzenia,
    zamiłowania itd...

    (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' ., ; o.' http://danutac.net.pl '.O_'