  • Data: 2016-11-13 09:11:32
    Temat: Re: Zarejestrowałem kartę
    Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

    > "Trybun" 58207a70$0$15193$6...@n...neostrada.pl

    > W skrócie -- bolszewizm? ;)
    >
    > Mnie (z jakiegoś powodu) Bóg dał możliwość zarabiania pieniędzy,
    > ale duchowni uznali, że potrzebna jest właśnie: Równość Wolność
    > Braterstwo. Uznali i doprowadzili do tego, że nie miałem pieniędzy
    > więcej niż inni ludzie. Problem w tym, że ci inni ludzie są (i byli)
    > zdrowi, przez nie potrzebują pieniędzy na leczenie, podczas gdy
    > ja -- potrzebuję.
    >
    > Bóg nie dał Równości i Braterstwa ;) w stanie zdrowia, co wyrównał
    > pieniędzmi, lecz ludzie wyrównali ;) ilość pieniędzy tak, by było
> [...]

    A zastanawiałeś się choć czasem dlaczego uczciwy człowiek musi walczyć o
    to co wydaje się być czymś naturalnym 'z urzędu" dla istoty zwanej
    człowiekiem rozumnym?

    Jakich duchownych masz na myśli - zhierarchizowany Kościół Katolicki?

    Sprawa jest prosta - nie lubisz Komunizmu, bo tak naprawdę go nie znasz.