  • Data: 2011-07-27 21:01:17
    Temat: Re: Zaniedbania ASO podczas trwania umowy serwisowej
    Od: Tomasz Stiller <k...@l...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 27 Jul 2011 20:47:59 +0200, Bydlę wrote:

    > Ktoś kupił i mu nie przeszkadzało nic? To dlaczego teraz się martwi? ;>

    Pytanie dlaczego miało przeszkadzać? Leasingujesz nowy samochód, w czasie
    obowiązywania umowy leasingu serwisujesz samochód zgodnie z zaleceniami
    leasingodawcy/ASO. Po zakończeniu umowy leasingu wykupujesz ten samochód,
    uważając że znasz jego historię - a po niezależnej kontroli wychodzą
    takie kwiatki. Co jeśli samochód pojechał by na kolejny przegląd do tego
    samego ASO i tam postąpili by podobnie jak podczas poprzednich
    przeglądów? Czyli wzieli kasę, a nie zrobili nic?

    > Wymienić olej, świece, rorząd, paski, filtry i co tam jeszcze potrzeba.
    > Zgodnie z instrukcją.

    Tak, wymienić. Problem w tym, że za tą wymianę już zapłaciłem - tylko jej
    nie wykonano. Co więcej, po przejechaniu 100k km na jednym komplecie
    filtrów i tym samym oleju silnik dostał pewnie nieźle w tyłek. To jest w
    porządku?

    Tomek