  • Data: 2011-07-27 23:08:45
    Temat: Re: Zaniedbania ASO podczas trwania umowy serwisowej
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "MZ" <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:

    > Mi "się zdarza" co przegląd, chociaż auto też w leasingu i nie wiem czy
    > je wykupię. Natomiast "dbam jak o swoje" bo jak coś przeoczą to
    > pierwszym poszkodowanym będę właśnie ja. Albo się gdzieś rozkraczę na
    > trasie albo się zawinę na drzewie, żadna z tych opcji mnie nie urządza.
    > Dlatego zawsze przed przeglądem spisuję co mi się wydaje że jest do
    > sprawdzenia, korzystam z prawa do obejrzenia auta z mechanikiem na
    > recepcji i czytam raport z przeglądu przed podpisaniem i zaglądam pod
    > maskę po robocie. Na takim raporcie zawsze jest wymienione co zostało
> [...]

    Strzelasz z armaty do wróbla.
    Nie twierdziłem, że się nie interesuję tym co robi mechanik na przeglądzie,
    zazwyczaj stoję mu nad głową koło samochodu i obserwuję każdą czynność (choć
    nieraz trzeba o to wojnę stoczyć).
    Ale jeszcze nigdy nie widziałem, aby któryś z nich miał w ręku listę
    czynności kontrolnych, którą musi odfajkować, a tym bardziej żebym taką
    listę ja otrzymał, zwłaszcza po przeglądzie jako załącznik do czegoś.
    Choć nie - raz chyba widziałem coś takiego w ręku mechanika, ale z daleka,
    bo niestety nie dali się przekonać żebym mógł być na hali podczas przeglądu,
    obserwowałem sobie to tylko z góry zza szyby.