  • Data: 2011-09-29 11:18:41
    Temat: Re: Zajechal motocykliscie droge
    Od: Marcin N <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zasadniczo zgadzam się ze wszystkimi Twoimi argumentami, tylko czy nie
    > jest czasem tak, że zbroja podobnie jak ABS,ESP w samochodach
    > podświadomie prowokuje do szybszej jazdy? Już dawno nie jeżdzę na
    > motorku, dlatego ciekawy jestem Twojej opinii.

    Każdy motocyklista wie, że żadne ciuchy nie chronią przed skutkami
    zderzenia z innym pojazdem.

    Ciuchy to "karoseria". Czy jadąc samochodem z karoserią jedziesz
    agresywniej? Nie. Jedziesz "jak zwykle". Natomiast gdyby ci rozebrali
    pół samochodu - jechałbyś niezwykle ostrożnie. Podobnie z motocyklem -
    bez ciuchów jeździłbym jeszcze ostrożniej.

    Ci "agresywni motocykliści" - to naprawdę nieliczna grupa. Większość z
    nich uczestniczy w wypadkach "nie ze swojej winy" i kończy karierę.