  • Data: 2017-08-31 15:56:56
    Temat: Re: Zagadka: w którym roku powstał pierwszy polski telefon...
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:s...@f...lasek.waw.p
    l...
    Pan J.F. napisał:

    >Ale czy to ma pokrycie w faktach?

    pokrycie ma takie, ze stawialem baze na parapecie i szedlem w teren az
    sie zasieg urwal.
    Urywal sie gdzies blisko 100 krokow.

    >Nie chodzi przecież o utrzymanie stałej łączności. Tylko o możliwość
    >powiadomienia drugiej ekipy, że jest chęć zatrzymania się na siku.
    >Albo że akurat będziemy mijać dobrą knajpę, a pora na obiad
    >odpowiednia.
    >Wtedy można podjechać bliżej.

    No ale trzeba utrzymac te 50m na czas krotkiej rozmowy.
    W zasadzie sie da, ale troche uwagi wymaga.

    No i co przy lacznosci w druga strone - chcemy cos do tylu przekazac,
    a kierowca akurat ma 99m.
    Chociaz ... noga z gazu i znow jest w zasiegu.

    Wiec idealne to pewnie nie bylo, ale moglo sie sprawdzac.

    J.