    From: "Cavallino" <c...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    <ifoaq7$kfn$1@inews.gazeta.pl> <ifoc94$oki$1@inews.gazeta.pl>
    <ifsnv0$mo7$1@inews.gazeta.pl> <ift2af$oek$1@inews.gazeta.pl>
    <ifuphk$8ah$1@inews.gazeta.pl>
    <m...@4...com>
    <ifusq9$hkt$1@inews.gazeta.pl>
    <a...@4...com>
    <ifv2uc$67a$1@inews.gazeta.pl>
    Subject: Re: Zabijamy się nawzajem z powodu wolności na drogach?
    Date: Tue, 4 Jan 2011 13:19:23 +0100

    Użytkownik "Arek" <a...@a...pl> napisał w wiadomości news:

    > To skontroluj prywatną firmę na A4 która za 50km pseudo autostrady bierze
    > 20PLN. Daje to chyba najdroższą autostradę na świecie.

    A dlaczego tak jest?
    Bo "fachowy" urzędas podpisał z nią taką umowę, w imieniu nas wszystkich.
    Przypomnisz mi ile lat za to dostał?

    > Przedsiębiorca myśli tylko i wyłącznie o stanie swojego konta o niczym
    > więcej i podlega sobie.

    Tyle, że PRZY OKAZJI produkuje wartość dodaną, w przeciwieństwie do
    urzędasa, który nie tylko nic nie produkuje, ale jeszcze przeżera to co
    wyprodukowali inni.

    > Tak jak teraz? Trzy firmy dogadają się i nie będzie konkurencji.

    Tylko gdy urzędas zakaże działalności czwartej, piątej i szóstej.