  • Data: 2011-01-04 15:14:42
    Temat: Re: Zabijamy się nawzajem z powodu wolności na drogach?
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Arek" <a...@a...pl> napisał w wiadomości news:

    > To oczywiste, że im ktoś bardziej radykalny tym więksi głupcy go otaczają.
    > Ciekawe z czego to wynika:)

    Nie wiem co ma to zdanie wspólnego z poprzednim.

    > Owszem są, dlaczego boisz się podać za przykład?

    Nie mówię że nie ma, tylko mówię że nie jestem specjalistą w analizie
    systemów gospodarczych wszystkich krajów świata.
    Z mojej dotychczasowych obserwacji naocznych wynika, że im więcej
    socjalizmu/komunizmu tym w kraju gorzej.
    Przykładem może być Wenezuela czy Kuba.

    > Nie każdy czerwony samochód to łada. Jeżeli nie dostrzegasz w czym tkwi
    > problem, to jak wygląda wiarygodność Twojego planu naprawczego?

    Co to za bzdury wymyślasz?
    Oczywiście że dostrzegam.
    Problem tkwi w nieudolnej próbie obłaskawienia czerownych, poprzez godzenie
    się na ich postulaty.
    Niby rewolucji to zapobiegło, ale gospodarkom poszczególnych krajów, które
    poszły tą drogą, zrobiło to jak najgorzej.