  • Data: 2011-01-04 13:31:59
    Temat: Re: Zabijamy się nawzajem z powodu wolności na drogach?
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Arek" <a...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:ifv3kt$8d0$1@inews.gazeta.pl...

    > Ale nie chodzi mi o domorosłe analizy, bo to potrafi każdy.

    Tyle, że jednemu wychodzą z nich sensowne wnioski, a Tobie bzdury.

    > Chodzi mi o przykład działającego systemu.

    Nie mam pojęcia gdzie jeszcze na świecie uchowały się niesocjalistyczne
    państwa.
    Bo, to że te socjalistyczne kiepsko przędą w całości i tną co chwilę
    (zwłaszcza ostatnio) wydatki na rzeczy, co do których się wcześniej
    zobowiązały, nie zmniejszając przy okazji obciążeń., to chyba nie masz
    złudzeń?
    Co oznacza, że przyznają się do porażki w tym względzie, socjalizm nie
    wypalił po prostu.

    Ale obstawiam, że tak socjalistyczngo systemu opieki zdrowotnej, jaki ma
    Polska to nigdzie oprócz może Szwecji nie znajdziesz - tam to jeszcze jest
    możliwe.