  • Data: 2011-01-04 13:19:23
    Temat: Re: Zabijamy się nawzajem z powodu wolności na drogach?
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Arek" <a...@a...pl> napisał w wiadomości news:

    > To skontroluj prywatną firmę na A4 która za 50km pseudo autostrady bierze
    > 20PLN. Daje to chyba najdroższą autostradę na świecie.

    A dlaczego tak jest?
    Bo "fachowy" urzędas podpisał z nią taką umowę, w imieniu nas wszystkich.
    Przypomnisz mi ile lat za to dostał?

    > Przedsiębiorca myśli tylko i wyłącznie o stanie swojego konta o niczym
    > więcej i podlega sobie.

    Tyle, że PRZY OKAZJI produkuje wartość dodaną, w przeciwieństwie do
    urzędasa, który nie tylko nic nie produkuje, ale jeszcze przeżera to co
    wyprodukowali inni.

    > Tak jak teraz? Trzy firmy dogadają się i nie będzie konkurencji.

    Tylko gdy urzędas zakaże działalności czwartej, piątej i szóstej.