  • 1. Data: 2024-08-25 18:19:24
    Temat: klucz udarowy
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    chce kupić

    raczej na 230v chcę niż akku. Macie jakiś fajny?

    Czy śruby zapieczone łatwiej urwać udarem czy ręką?
    Chyba ręką?

    --
    Piter

    # Nie Zawsze Gratem
    strefa wolna od LPG FSI TDI

  • 2. Data: 2024-08-25 22:14:12
    Temat: Re: klucz udarowy
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 25.08.2024 o 18:19, PiteR pisze:
    > chce kupić
    >
    > raczej na 230v chcę niż akku. Macie jakiś fajny?
    >
    > Czy śruby zapieczone łatwiej urwać udarem czy ręką?
    > Chyba ręką?

    Kupiłem na aku na bagogu i jest zajebisty, odkręca to co ciężko ręką
    odkręcić chyba że masz odpowiednią przedłużkę, ale jak się druga strona
    kręci to ciężko, np nakrętka z koła tylnego skutera, jedną ręką trzymać
    skuter żeby nie odjechał drugą kręcić kluczem, na udarowym odkręciłem
    podniesione koło tylko lekko go przytrzymując, sam moment koła wystarczył.
    Coś w tym stylu, moja miała niby 250Nm ale ceny podobne
    https://pl.banggood.com/Topshak-TS-PW1-380N_M-Brushl
    ess-Electric-Impact-Wrench-LED-Working-Light-Recharg
    eable-Woodworking-Maintenance-Tool-W-or-Battery-Also
    -For-Mak-p-1757855.html

    --
    Janusz

  • 3. Data: 2024-08-25 22:23:41
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 25.08.2024 o 22:14, Janusz pisze:

> [...]
    > https://pl.banggood.com/Topshak-TS-PW1-380N_M-Brushl
    ess-Electric-Impact-
    > Wrench-LED-Working-Light-Rechargeable-Woodworking-Ma

    Używam lidlowego - 400Nm - dzielisz przez trzy i jeszcze na klucz
    dynamometryczny zapas zostaje, żeby do 160 dokręcić. Co ciekawe na
    dokręcaniu, bo po zimie odkręca na ogół bez problemów, co jeszcze w ręce
    było dokręcane. Jak nie idzie to ręcznie bez problemu odkręcisz. Jakby
    nie szło z ręki, to nawet tym sprzętem nie ma chyba co podchodzić.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 4. Data: 2024-08-26 09:31:28
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:vag3rh$ftc$3@news.chmurka.net>
    user Shrek pisze tak:

> [...]
    > w ręce było dokręcane. Jak nie idzie to ręcznie bez problemu
    > odkręcisz. Jakby nie szło z ręki, to nawet tym sprzętem nie ma

    ten

    https://www.youtube.com/watch?v=kLWBS1orJRs
    https://www.youtube.com/watch?v=yX-B85AuLbc

    --
    Piter

    # Nie Zawsze Gratem

  • 5. Data: 2024-08-26 10:14:00
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 26 Aug 2024 08:31:28 +0100, PiteR napisał(a):

    > in <news:vag3rh$ftc$3@news.chmurka.net>

    > ten
    >
    > https://www.youtube.com/watch?v=kLWBS1orJRs
    > https://www.youtube.com/watch?v=yX-B85AuLbc

    A coś konkretnego na 230V by było?

    Mam Kraft Dele KD1535 (w opiniach chwalony) - ma mieć niby 800 Nm, ale
    zdarzało mi się nim nie odkręcić kół albo jakiejś nakrętki od zawieszenia.
    Nie sprawdzałem kluczem dynamometrycznym, czy to "chińskie" 800 Nm czy
    rzeczywiste. Jak próbuje odkręcić nakrętkę albo śrubę, to po pewnym czasie
    nakrętka jest gorąca, więc dość solidnie tłucze.

    Znalazło by się coś ze sprzętu tańszego, nie typowo zawodowego?

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 6. Data: 2024-08-26 16:47:03
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 26.08.2024 o 09:31, PiteR pisze:
    > in <news:vag3rh$ftc$3@news.chmurka.net>

    > ten
    >
    > https://www.youtube.com/watch?v=kLWBS1orJRs

    Ten. Jak pisałem do zmieniani kółek się nadaje, nic ty raczej nie
    ukręcisz. Ale jak mocno zapieczone to się zesra a nie odkręci.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 7. Data: 2024-08-26 23:01:35
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:vai4g8$9o1$2@news.chmurka.net>
    user Shrek pisze tak:

    > Ten. Jak pisałem do zmieniani kółek się nadaje, nic ty raczej nie
    > ukręcisz. Ale jak mocno zapieczone to się zesra a nie odkręci.

    nie do kółek bym nie kupił.

    Do takich położeń śruby gdzie nie można się zaprzeć.

    --
    Piter

    # Nie Zawsze Gratem
    strefa wolna od LPG FSI TDI

  • 8. Data: 2024-08-26 23:19:45
    Od: Pixel(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 26.08.2024 o 23:01, PiteR pisze:

    > nie do kółek bym nie kupił.
    >
    > Do takich położeń śruby gdzie nie można się zaprzeć.

    Towy kurwa nie możecie w sezonie odkręcać/dokręcać, żeby się nie
    zażarło?...albo:

    Nigdy nie miałem SAM takich problemów. OK, co jakiś czas zmieniam śruby,
    bo nakrętki też so zamiast śrub a gwinty siadajo. Zależne od auta. Ważne
    też, że jak się przykręca, żeby zadbać o to, żeby się dało odkręcić.
    Kurwa! Obojętne czy alus czy żelazo. Kiedyś miałem taki MYK...koła mi
    biły przy hamowaniu w BMW. Okazało się, że felga tak siadła, że był luz
    na śrubie, która zrobiła się "za długa" i dobijała do końca gwintu
    powodując luz, opierając się na tarczy a felga nadal luźna. Oszlifowałem
    jakieś 2mm śrubę i spasiło...a jebany "mechanik" tak dokręcał śruby,
    żeby nie "klekotało" kretyn...a i tak klekotało.

    --
    Pixel(R)??

  • 9. Data: 2024-08-27 01:01:01
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > nie do kółek bym nie kupił.
    >
    > Do takich położeń śruby gdzie nie można się zaprzeć.

    To nie polecam.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 10. Data: 2024-08-27 07:14:11
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:vairjc$3nash$1@news.icm.edu.pl>
    user Pixel(R)?? pisze tak:

    > Towy kurwa nie możecie w sezonie odkręcać/dokręcać, żeby się nie
    > zażarło?

    nie

    możemy dopiero po kupieniu samochodu od tego kogoś.

    --
    Piter

    PIS szuka kolejnego słupa na prezydęta
    Może to właśnie Ty? Przyjdź na casting.