  • Data: 2011-01-04 15:27:06
    Temat: Re: Zabijamy się nawzajem z powodu wolności na drogach?
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 04 Jan 2011 14:45:08 +0100, Arek <a...@a...pl> wrote:

    >Owszem są, dlaczego boisz się podać za przykład? Niewygodne wnioski mogą
    >się pojawić?

    https://www.zdrowiedirect.pl/dowiedz_sie_wiecej.jsf?
    article=63
    http://linemed.pl/nhealth_guide/details/cId,5,id,422

    "We Francji istnieje przymus współpłacenia za prawie wszystkie usługi
    medyczne."

    "Australia /.../ oferowany zakres i zachęty podatkowe dla obywateli i
    firm ubezpieczeniowych powoduje, że 43% Australijczyków ma wykupione
    prywatne ubezpieczenie zdrowotne"

    "Według badań WHO system australijski i francuski to dwa najbardziej
    efektywne systemy zdrowotne na świecie."
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski