eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyWtrysk leje do przelewu - czy to oznacza że na pewno leje też za duzo do komory spalania? › Re: Wtrysk leje do przelewu - czy to oznacza że na pewno leje też za duzo do komory spalania?
  • Data: 2010-08-22 00:01:59
    Temat: Re: Wtrysk leje do przelewu - czy to oznacza że na pewno leje też za duzo do komory spalania?
    Od: "Wojciech Smagowicz [ZIWK]" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A to jest w ogóle troche zastanawiające, bo wszedzie piszą coś o tym że
    > komputer musi być poinformowany o numerze wtryskiwacza, dopasowuje się
    > je itp. Może to nie dotyczy dci, ale często to słyszę w okolicy haseł
    > "wymiana wtrysku".
    W numerze są zawarte informacje o charakterystyce danej sztuki i to
    bierze pod uwagę komputer silnika sterując pracą. Gdyby była to by sobie
    odczytał bez łącznika białkowego ;)

    > Jeszcze ich nie znali. Jak mi powiedział koleś z serwisu - "zrobimy
    > przelew i jak jeden leje 2x więcej od pozostałych to na bank wymiana,
    > nie ma co szukać dalej". I 2.5kzł wpada ;)
    Bo często wtryskiwacz wg. ASO jest już nierozbieralnym elementem.

    > Wiem. Niestety w okolicy mechanicy specjalizujący się w turbo dieslach
    > od 20 lat diagnozujący silnik węchem i metodą "wymienimy element N a jak
    > nie to wymienimy element N + 1". Już o mały włos by mi jeden "polecany"
    > głowicy nie rozebrał, dobrze że się zorientowałem. Na razie boje się
    > oddać gdzieś samochód na samo wykręcenie wtrysku :/
    Znane motywy - oczywiście wszystkie wymiany odbywają się aż do
    wyczerpania - możliwości finansowych lub cierpliwości klienta.

    > Ba, ale gdzie go znaleźć. Sam bym na te dane zerknął, ale diagnoza
    > wymaga Clipa, serwis renault robi mi tylko zrzuty ekranu za 100zł na
    > których kompletnie nic nie widać. Taka bida z Renault. Jak by mogli to
    > by cały silnik mi zmienili zamiast myśleć nad cyferkami.
    Może użytkownicy Reni z Twojego rejonu Polski podadzą adresy, gdzie się
    "stołują"?

    > Dzieki, szkoda że to na serwisie z wymogiem rejestracji.
    :(
    Niestety nie mam gdzie tego umieścić za free :(
    Chyba, żebym Ci wrzucił na maila...

    --
    Wojciech Smagowicz