  • 21. Data: 2009-02-02 13:53:47
    Temat: Re: Wielki Brat czuwa. Przynajmniej w UK.
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Ludek Vasta" napisał

    > Tam jest:
    >
    > if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' &&
    > (event.button == 2 || event.button == 3)) {
    > alert("(c) Copyright British Journal of Photography");

    Czyli wszyscy userzy IE to złodzieje.
    I terroryści ; ))))))
    Bo każdy złodziej to terrorysta : )))))))

    adam

  • 22. Data: 2009-02-02 14:33:15
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik ""Michał M. Lechański"" napisał

    > a jeszcze niedawno na nikongear.com ktoś dał link do skanu dokumentu,
    > który dostał z Home Office:
    > http://doriath.eu/~michal/doc_from_home_office.jpg

    Fajny przykład "masła maślanego" : ))))
    To nawet nie ma sensu tego nosić przy sobie bo jak się zacznie cytować od
    "There is no..." to policjant dokończy od "However..." ; )

    adam

  • 23. Data: 2009-02-02 15:45:14
    Od: "Przemek Lipski" <W...@w...epf.pl>

    Użytkownik "adam" <j...@o...maile.com> napisał
    w wiadomości news:49870426$1@news.home.net.pl...

    > To nawet nie ma sensu tego nosić przy sobie bo jak się zacznie cytować od
    > "There is no..." to policjant dokończy od "However..." ; )

    Ale do tego "however..." musi podać lokalne podstawy prawne, bo samo jego
    "widzimisię" nie stanowi prawa, choć w tak porypanym kraju jak GB, to
    możliwe...

    Pozdrawiam Pzremek

  • 24. Data: 2009-02-02 19:20:00
    Od: Maciek <m...@p...pl>

    Janko Muzykant wrote:
    > Najlepsze jest to, że to w komunie pokazywano te wszystkie tajemnice
    > państwowe, zupełnie oficjalnie i bez cenzury. Wystarczy pogrzebać po
    > youtube, by znaleźć oficjalne programy edukacyjne z tamtego okresu
    > pokazujące wnętrze reaktora, rozgłośni radiowej, rafinerii itd. Bez
    > zbędnego pseudonaukowego bredzenia w stylu ng.
    Pewnie masz na myśli Sondę?

  • 25. Data: 2009-02-02 19:27:00
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Maciek pisze:
    > Pewnie masz na myśli Sondę?

    Nie tylko, pkf, materiał edukacyjny dla szkół (co dzień kilka godzin
    różności - gdzież coś takiego teraz istnieje), różne reportaże, w
    późniejszym okresie Kwant.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 26. Data: 2009-02-02 20:33:06
    Od: Maciek <m...@p...pl>

    Janko Muzykant wrote:
    > Nie tylko, pkf, materiał edukacyjny dla szkół (co dzień kilka godzin
    > różności - gdzież coś takiego teraz istnieje), różne reportaże, w
    > późniejszym okresie Kwant.

    I to była właśnie misyjna działalność TVP. Nawet były kursy językowe.
    Teraz byłyby całkiem przydatne. No i gdzie to się teraz podziało?
    Dlatego rękami i nogami się podpsuję pod likwidacją abonamentu, który
    niestety z wrodzonej uczciwości płacę.
    Maciek

  • 27. Data: 2009-02-02 20:34:36
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 2 Feb 2009, Przemek Lipski wrote:

    > wszystko normalnie działa (mam Firefoxa).

    ...z NoScriptem? :)

    pzdr, Gotfryd

  • 28. Data: 2009-02-02 20:42:31
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 2 Feb 2009, zho wrote:

    > Ze swojej "komunistycznej" szkoly pamietam jak zbudowac nadajnik radiowy a
    > wiecie ze teraz nawet tego w programie nie ma? Pewnie jakbym sie pokazal z
    > czyms takim na lotnisku to by mnie na 10 lat zamkneli.

    Bo to by "profi" sprzęt był :D
    Swoją drogą, tzw. "komunizm" działał w oparciu o "prawo powielaczowe",
    natomiast *oficjalne* prawo było dużo mniej (!) restrykcyjne.
    Na przykład zamiana zasady, że zastrzeżone są, podlegają koncesjonowaniu
    i innym kontrolom, *pewne* zakresy promieniowania elektromagnetycznego
    na "odwrotność" (AFAIR w ustawach dotyczących komunikacji pojawił
    się właśnie taki zapis, choć dawno nie sprawdzałem), czyli zakaz
    użytkowania "wszystkiego" z wyjątkami (pasma obywatelskie) to skok
    który nastąpił "po zmianach".
    I złośliwie pytałem kiedyś, czy Słońce ma zgodę na promieniowanie,
    bo nie widziałem :>

    A za "socjalizmu" fototelefony były legalne, nawet w "Nowoczesnych
    Zabawkach" było parę opisów...

    pzdr, Gotfryd

  • 29. Data: 2009-02-02 20:57:22
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Maciek pisze:

> [...]
    > Teraz byłyby całkiem przydatne. No i gdzie to się teraz podziało?
    > Dlatego rękami i nogami się podpsuję pod likwidacją abonamentu, który

    TV Lingua - stacja prywatna należąca do ITI (TVN) realizuje takąż misję.
    Telewizja jest albo płatna, albo dostępna w płatnym pakiecie telewizji
    "n". Najciekawszy obecnie program motoryzacyjny na świecie - Top Gera -
    prywatna stacja telewizyjna TVN Turbo. Nieudana próba wejścia w bardzo
    wyspecjalizowane działy - telewizja dla ludzi związanych z medycyną -
    TVN (nie pamiętam jak kanał się nazywał, wiem, że był płatny i z
    restrykcjami co do dostępności). Pewnie można by jeszcze powymieniać.

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

    --
    "Jak podały Fakty TVN: W poniedziałek ma sie rozpocząć Miedzynarodowa
    Konferencja d/s Walki ze Spamem. Organizatorzy rozesłali główne

  • 30. Data: 2009-02-02 21:01:15
    Od: Jan Rudziński <j...@a...net>

    Cześć wszystkim

    Paweł W. pisze:

    > "n". Najciekawszy obecnie program motoryzacyjny na świecie - Top Gera -
    > prywatna stacja telewizyjna TVN Turbo.

    Chyba Top Gear masz na myśli? Ciekawy ten program pewnie i jest - z
    uwagi na osobowość twórców, ale popularnonaukowym bym go nie nazwał.

    Już rok temu zdjęli z TVN Turbo. A to, co go zastąpiło, jest nuuuudne.

    --
    Pozdrowienia
    Janek