  • 1. Data: 2009-02-01 18:25:46
    Temat: darmowa prenumerata Shutterbug, American Photo, Popular Photography...
    Od: derywat <f...@g...com>

    Jeśli kogoś interesuje, to pod adresem http://goreadgreen.com/ można
    otrzymać roczną, darmową, elektroniczną prenumeratę jednego z wybranych
    czasopism wydawanych w USA - z fotograficznych jest Shutterbug, American
    Photo i Popular Photography. Oczywiście po angielsku.

    Pozdrawiam

    derywat
    --
    http://derywat.blogspot.com

  • 2. Data: 2009-02-01 19:25:47
    Od: Jakub Roguski <_adres_@_stopka_._artykulu_._info>

    derywat pisze:
> [...]
    > czasopism wydawanych w USA - z fotograficznych jest Shutterbug, American
    > Photo i Popular Photography. Oczywiście po angielsku.

    Ja tu widzę dwa problemy: po pierwsze, w regulaminie jest napisane, że
    mogą dzielić się naszymi danymi z innymi, na przykład "publishers and
    partners". Prawdopodobnie oznacza to pewną ilość spamu w skrzynce.

    Po drugie, co jest znacznie gorsze, format Zinio jest upierdliwy. Musisz
    czytać publikację w Zinio reader, który jest koszmarny, a do tego
    dochodzą problemy z licencjami, które są szczególnie dokuczliwe, jeżeli
    chcesz czytać publikacje na więcej niż jednym komputerze, albo co jakiś
    czas wykonasz istotną modyfikację swojego komputera. Jako przykład:
    automatyczne pobranie publikacji jest możliwe tylko z jednego komputera.
    Jeżeli chcesz mieć tę samą publikację na drugim komputerze, to musisz
    się zalogować na stronie Zinio i ręcznie włączyć ponowne pobranie tej
    publikacji.

    Jakieś dwa lata temu kupiłem pierwszą prenumeratę, później kolejne, ale
    problemy z licencjami wykończyły mnie psychicznie. Na koniec coś się
    pogmatwało na serwerze Zinio i straciłem kilkadziesiąt wydań różnych
    czasopism - każda próba czytania daje komunikat o braku licencji. Pewnie
    bym te wydania odzyskał, bo już to ćwiczyłem i da się, ale nie mam już
    siły do tego badziewia. Jak ktoś wydaje czasopismo w formacie pdf (jak
    View Camera), to kupuję, a jak Zinio, to dyskwalifikacja.

    Jakub

    http://www.roguski.eu

  • 3. Data: 2009-02-01 19:43:33
    Od: Radio Erewan <r...@g...com>

    Dnia Sun, 01 Feb 2009 20:25:47 +0100, Jakub Roguski napisał(a):

    > Ja tu widzę dwa problemy: po pierwsze, w regulaminie jest napisane, że
    {klik}
    > Po drugie, co jest znacznie gorsze, format Zinio jest upierdliwy. Musisz
    {klik}

    Popieram, wszedłem się zarejestrować, a tu zonk, Zinio.

    Dobranoc
    --
    Radosław "Radio Erewan" Przybył; http://www.fototv.pl

  • 4. Data: 2009-02-01 19:47:22
    Od: derywat <f...@g...com>

    Jakub Roguski napisał(a):

    (...)
> [...]
    > chcesz czytać publikacje na więcej niż jednym komputerze, albo co jakiś
    > czas wykonasz istotną modyfikację swojego komputera.

    Czytałem przez www pod linuksem, co często bywa problematyczne przy tego
    typu stronach - tu wszystko działało, zero upierdliwości. Programu nie
    sprawdzałem, bo pod linuksa, zdaje się, nie mają.

    derywat
    --
    http://derywat.blogspot.com

  • 5. Data: 2009-02-01 19:57:09
    Od: Jakub Roguski <_adres_@_stopka_._artykulu_._info>

    derywat pisze:

    > Czytałem przez www pod linuksem, co często bywa problematyczne przy tego
    > typu stronach - tu wszystko działało, zero upierdliwości.
    [...]

    Tak, działa, tyle że za każdym razem, gdy chcesz poczytać, to musisz
    mieć dostęp do Internetu i musisz kolejny raz pobierać swoje czasopismo.
    Jeżeli korzystasz z komputera podpiętego na stałe szybkim łączem, to nie
    ma problemu, ale jak byś chciał poczytać gdzieś, gdzie nie ma dostępu do
    Internetu, to nie działa.

    [...]
    > Programu nie
    > sprawdzałem, bo pod linuksa, zdaje się, nie mają.
    [...]

    I to jest kolejny kamyczek do ogródka Zinio. Ja czekałem dwa lata na
    reader pod Linuksa, nawet pisałem maile w tej sprawie. Z rozbrajająca
    szczerością odpowiedzieli, że nie planują.

    Jakub

    http://www.roguski.eu

  • 6. Data: 2009-02-02 08:42:24
    Od: j...@g...pl

    On 1 Lut, 20:25, Jakub Roguski <_adres_@_stopka_._artykulu_._info>
    wrote:

    > Ja tu widzę dwa problemy: po pierwsze, w regulaminie jest napisane, że
    > mogą dzielić się naszymi danymi z innymi, na przykład "publishers and
    > partners". Prawdopodobnie oznacza to pewną ilość spamu w skrzynce.

    A w czym jest problem aby założyć "jednorazową" skrzynkę?

> [...]
    > chcesz czytać publikacje na więcej niż jednym komputerze, albo co jakiś
    > czas wykonasz istotną modyfikację swojego komputera.

    Jakoś nie zauważyłem, w międzyczasie zmieniałem komputer i nie
    odczułem żadnych problemów.

> [...]
    > Jeżeli chcesz mieć tę samą publikację na drugim komputerze, to musisz
    > się zalogować na stronie Zinio i ręcznie włączyć ponowne pobranie tej

    Można czytać przez www na każdym komputerze, nawet w kafejce.

    > Jakieś dwa lata temu kupiłem pierwszą prenumeratę, później kolejne, ale
    > problemy z licencjami wykończyły mnie psychicznie.

    Hmmm może trzeba popracować nad psychiką ...