  • 1. Data: 2009-02-01 12:42:36
    Temat: Bibble 5 preview :)
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    Hello

    Jak ktoś czekał to nareszcie udostępniono betę wersji 5 bibble :)

    Win:
    http://download2.bibblelabs.com/pub/PV1/Bibble5/bibb
    le5_install_pv1.exe

    Mac:
    http://download2.bibblelabs.com/pub/PV1/Bibble5/bibb
    lepro_p1_mac.zip

    Powodzenia w testowaniu, miejmy nadzieje, że nareszcie coś się ruszy z
    tą wersją i w końcu bibble będzie oferował rozsądny interface :)

    --
    jgs .--.
    dominik gg:919564 (\_/)/ _ \

  • 2. Data: 2009-02-01 15:01:11
    Temat: Re: Bibble 5 preview :)
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    dominik pisze:
> [...]
    > Powodzenia w testowaniu, miejmy nadzieje, że nareszcie coś się ruszy z
    > tą wersją i w końcu bibble będzie oferował rozsądny interface :)

    Pierwsze wrażenia:
    + bardzo szybki - katalog z masą rawów na T9400 wczytuje w krótką
    chwilkę i tyle ile mu trzeba
    + brak zacięć, brak jakiegoś powolnego myślenia - chodzi rewelacyjnie
    szybko czyli tak jak obiecywali
    + w końcu nowy interface, lepiej pomyślany, z bajerami rodem z
    lightrooma, ale jeszcze jakieś to takie za bardzo cukierkowe
    + zdjęcia się obrabia nieźle, zakres ekzpozycji na prośbę zwiększony do
    plus minus 3 EV,

    Z wad:
    + brak pluginów na razie w tym wręcz kluczowych dla tego programu
    + brak nawet wbudowanego noise ninja, szkoda :(
    + przedobrzyli z kilkoma rzeczami - taka lupka np obraca się wokół
    kursora. Mocno to takie na siłe czasem po prostu
    + kilka małych błędów wychwyciłem - np przy obracaniu, które jako jedyne
    szarpie okrutnie akurat

    --
    jgs .--.
    dominik gg:919564 (\_/)/ _ \

  • 3. Data: 2009-02-01 16:19:52
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    On Sun, 01 Feb 2009 16:01:11 +0100, dominik <n...@d...kei.pl>
    wrote:

    Bueeee, jak obiecali, tak Pentaxa nie da się w tej wersji otworzyć :(
    --
    Grzegorz Krukowski

  • 4. Data: 2009-02-01 16:31:20
    Od: "Dars" <d...@p...onet.pl>

    > Hello
    >
    > Jak ktoś czekał to nareszcie udostępniono betę wersji 5 bibble :)

> [...]

    Prosze cos napisac wiecej na temat tego programu

    pzdr
    Dars

  • 5. Data: 2009-02-01 20:19:59
    Od: "Michał M. Lechański" <m...@d...homeip.net>

    dominik wrote:

    > Jak ktoś czekał to nareszcie udostępniono betę wersji 5 bibble :)

    > Win:
    > Mac:

    Czy jest dostępna również beta dla Linuksa?

    --
    Mis'

  • 6. Data: 2009-02-01 20:23:18
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    Dars pisze:
    le5_install_pv1.exe
    > Prosze cos napisac wiecej na temat tego programu

    A co chcesz wiedzieć więcej?
    Wywoływaczka, z bardzo fajnym algorytmem i zestawem ciekawych opcji, ale
    od zawsze z kulejącym interface. W nowej wersji poprawili to nareszcie,
    no i naprawdę mocno poprawili szybkość, choć i tak bibble był jednym z
    szybszych :)
    Co do bety - długo wyczekiwana, ale widać, że na finalny program
    porządnie zrobiony trzeba będzie poczekac.

    --
    jgs .--.
    dominik gg:919564 (\_/)/ _ \

  • 7. Data: 2009-02-01 20:24:55
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    Grzegorz Krukowski pisze:
    > Bueeee, jak obiecali, tak Pentaxa nie da się w tej wersji otworzyć :(

    Pentaksa nie testowałem bo i nie mam, jesli chodzi o A100 to wywołuje go
    dość dobrze, chociaz narazie takie są ustawienia, że nawet najnizsze iso
    wygląda na 5-6 razy bardziej zaszumione niż powinno być w
    rzeczywistości. Tak czy inaczej pobawiłem się chwilke i wróciłem
    spokojnie do czwóreczki :)

    --
    jgs .--.
    dominik gg:919564 (\_/)/ _ \

  • 8. Data: 2009-02-01 21:47:31
    Od: Olek <o...@u...eu>

    dominik wrote:

    > A co chcesz wiedzieć więcej?
    > Wywoływaczka, z bardzo fajnym algorytmem i zestawem ciekawych opcji, ale
    > od zawsze z kulejącym interface.

    a jaka jest fajna wywoływaczka do RAWów z niekulejącym interface -
    poważnie pytam...

  • 9. Data: 2009-02-01 21:53:48
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    Michał M. Lechański pisze:
    > Czy jest dostępna również beta dla Linuksa?

    Tak.

    --
    jgs .--.
    dominik gg:919564 (\_/)/ _ \

  • 10. Data: 2009-02-01 21:56:31
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    Olek pisze:
    > a jaka jest fajna wywoływaczka do RAWów z niekulejącym interface -
    > poważnie pytam...

    Np. lightroom jest świetny pod tym względem.

    --
    jgs .--.
    dominik gg:919564 (\_/)/ _ \