  • 11. Data: 2009-02-02 08:49:29
    Temat: Re: Wielki Brat czuwa. Przynajmniej w UK.
    Od: "zho" <b...@p...com>

    news:gm695n$3m6$1@news.wp.pl...

    > Najlepsze jest to, że to w komunie pokazywano te wszystkie tajemnice
    > państwowe, zupełnie oficjalnie i bez cenzury. Wystarczy pogrzebać po
    > youtube, by znaleźć oficjalne programy edukacyjne z tamtego okresu
    > pokazujące wnętrze reaktora, rozgłośni radiowej, rafinerii itd. Bez
    > zbędnego pseudonaukowego bredzenia w stylu ng.
    > Ale dziś by to nie przeszło - raz, że nikt do rafinerii nie wpuści
    > telewizji, dwa, że nikt już nie rozumie języka opisującego wszystko wprost
    > terminologią naukową.

    Panie i panowie,
    Kolezanki i koledzy,
    siedze sobie i czytam grupe a poza tym ucze fizyki w szkole zwanej
    gimnazjum.
    Ze swojej "komunistycznej" szkoly pamietam jak zbudowac nadajnik radiowy a
    wiecie ze teraz nawet tego w programie nie ma? Pewnie jakbym sie pokazal z
    czyms takim na lotnisku to by mnie na 10 lat zamkneli.

    --
    Pozdrawiam ZHO
    www.akwa.aip.pl

  • 12. Data: 2009-02-02 08:54:43
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    zho pisze:
    > Ze swojej "komunistycznej" szkoly pamietam jak zbudowac nadajnik
    > radiowy a wiecie ze teraz nawet tego w programie nie ma? Pewnie jakbym
    > sie pokazal z czyms takim na lotnisku to by mnie na 10 lat zamkneli.

    Teraz każdy młody człowiek wie, że nadajnik radiowy budują *badacze* w
    białych kitlach w Japonii (te japońskie) albo w Chinach (te chińskie) :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 13. Data: 2009-02-02 08:55:48
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    "Paweł W." napisal:
    > Czy ja wiem? Do 10 lat za pamiątkowe zdjęcie z wycieczki, bo:
    > - byli na nim umundurowani funkcjonariusze policji, którzy akurat coś...
    > - był budynek o znaczeniu "strategicznym", ale oczywiście nie był
    > oznaczony, że nie wolno fotografować, a ty nawet nie wiedziałeś co to za
    > budynek.

    Smiej sie zajac, smiej. Mnie w roku 1987 w Jugoslawii o malo co
    jakis tajniak nie zwinal, bo akurat Zenitem robilem sobie
    pamiatkowe zdjecia na tle fajnego budynku, a jak sie potem
    okazalo byla to siedziba strazy pozarnej w Niszu. Zadnych tabliczek,
    zadnego zakazu. No i dlugo wisial na mnie, klisze chcial przeswietlac,
    na koniec dostal w lape i sie odczepil. Ale skora na plecach sie
    troche marszczyla...
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 14. Data: 2009-02-02 09:18:58
    Od: "Michał M. Lechański" <m...@d...homeip.net>

    Paweł W. wrote:

    > Czy ja wiem? Do 10 lat za pamiątkowe zdjęcie z wycieczki, bo:
    > - byli na nim umundurowani funkcjonariusze policji, którzy akurat coś...

    jest to o tyle dziwne że londyński "Bobby" to tak naprawdę służył tylko
    do przeprowadzania staruszek przez jezdnię i fotografowania się z
    turystami... nawet nie był uzbrojony. Dopiero od kilku lat pojawili się
    na ulicach uzbrojeni policjanci (a i to niezbyt często) - pamiętam, że
    pojawiły się głosy protestu gdy pierwszy raz pojawili się na ulicach.

    > - był budynek o znaczeniu "strategicznym", ale oczywiście nie był
    > oznaczony, że nie wolno fotografować,

    W tym arytkule piszą o Docklands - tam są eleganckie, drogie
    mieszkania. Zupełnie niedawno włóczyłem się tam z aparatem, bo miejsce
    jest wyjątkowo urokliwe. Nic o znaczeniu strategicznym... no chyba, że
    chodzi o bliskość do City.

    --
    Mis'

  • 15. Data: 2009-02-02 09:24:35
    Od: "Michał M. Lechański" <m...@d...homeip.net>

    Janko Muzykant wrote:

    > Najlepsze jest to, że to w komunie pokazywano te wszystkie tajemnice
    > państwowe, zupełnie oficjalnie i bez cenzury.

    Zawsze mnie irytowało że na ładnym, zabytkowym budynku stacji w, na
    przykład, Pipidówku Górnym jest zakaz fotografowania, a obok w kiosku
    Ruch można kupić pocztówki z kilkunastoma ujęciami przedstawiającymi
    tenże budynek. Kiedyś nawet widziałem pocztówkę zrobioną chyba z
    samolotu i przedstawiającą nie tylko budynek stacji ale cały węzeł
    komunikacyjny łącznie z torami i wszystkimi urządzeniami stacyjnymi...

    --
    Mis'

  • 16. Data: 2009-02-02 11:47:38
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik ""Paweł W."" napisał

> [...]
    > - był budynek o znaczeniu "strategicznym", ale oczywiście nie był
    > oznaczony, że nie wolno fotografować, a ty nawet nie wiedziałeś co to za

    Nie, no to poza wszelką dyskusją.
    Uznaniowość jakiegoś pieprzonego nadgorliwego krawężnika, albo takiego
    ormowca jak ten co tu ktoś kiedyś podawał link jak pyszczył, że go nie wolno
    kamerować.
    To jakieś kpiny - ciekawe do czego to finalnie doprowadzi ?
    Pewnie do tego samego co w przypadku BJP - zrzut ekranu + OCR ; ) - czyli na
    każde debilne zabezpieczenie użyje się obejścia.

    adam

  • 17. Data: 2009-02-02 13:14:13
    Od: "Michał M. Lechański" <m...@d...homeip.net>

    adam wrote:

    > Uznaniowość jakiegoś pieprzonego nadgorliwego krawężnika,

    a jeszcze niedawno na nikongear.com ktoś dał link do skanu dokumentu,
    który dostał z Home Office:

    http://nikongear.com/smf/index.php?topic=10236.0

    Ponieważ na nikongear trzeba mieć konto, aby przeglądać forum skan
    dokumentu jest umieszczony tu:

    http://doriath.eu/~michal/doc_from_home_office.jpg

    --
    Mis'

  • 18. Data: 2009-02-02 13:20:13
    Od: "Przemek Lipski" <W...@w...epf.pl>

    Użytkownik "adam" <j...@o...maile.com> napisał
    w wiadomości news:498649ae$1@news.home.net.pl...
    > Użytkownik ""Michał M. Lechański"" napisał

    836675

    > Jezu, jedni paranoicy opisują innych paranoików - niech kto spróbuje
    > prawokliknąć gdziekolwiek na blow-job-photography.

    A w którym miejscu dokładnie, bo jak na razie kilkam, kopiuje itp. i
    wszystko normalnie działa (mam Firefoxa).

    Pozdrawiam Przemek

  • 19. Data: 2009-02-02 13:30:52
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Przemek Lipski"

    > A w którym miejscu dokładnie, bo jak na razie kilkam, kopiuje itp. i
    > wszystko normalnie działa (mam Firefoxa).

    Widać Firefox odporny na ten idiotyzm.
    Pod IE gdziekolwiek klikniesz wyskakuje komunikat o prawach autorskich i nie
    da się skopiować tekstu.

    adam

  • 20. Data: 2009-02-02 13:43:21
    Od: Ludek Vasta <q...@X...onet.pl>

    adam wrote:
    > Pod IE gdziekolwiek klikniesz wyskakuje komunikat o prawach autorskich i
    > nie da się skopiować tekstu.

    Tam jest:

    if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' &&
    (event.button == 2 || event.button == 3)) {
    alert("(c) Copyright British Journal of Photography");

    Ludek