  • 1. Data: 2009-02-01 13:10:02
    Temat: rama+brak mocowania ham,tarczowego
    Od: "CeZ__134" <N...@p...onet.pl>

    Witam

    Posiadam ramke authora,jednakze nie ma ona mocownia na hamulec
    tarczowy.Chcialbym sie jednak uprzec i zalozyc tam hamulec..
    Wiec..czy mozna kupic jakies zewnetrznie mocowanie takiego uchwytu do ramy ?
    tz,n jakis element cnc do ktorego bedzie mozna hamulec przykrecic ? element
    mocowany pod oske ?! cholera.nie wiem jak to nazwac...
    hamulec bedzie niewiekszy nic 160mm ,zewzgledu na to zeby nie polamac ramy
    I jeszcze jedno,dysponuje ktos moze rysunkiem osi otworow od piasty ? tzn
    wymiary do mocowania?..

    pozdrawiam

    CeZ__134

  • 2. Data: 2009-02-01 13:15:29
    Temat: Re: rama+brak mocowania ham,tarczowego
    Od: Bartosz Mierzwiak <b...@w...pl>

    On Sun, 1 Feb 2009 14:10:02 +0100, CeZ__134 <N...@p...onet.pl> wrote(a):
> [...]
    > I jeszcze jedno,dysponuje ktos moze rysunkiem osi otworow od piasty ? tzn

    Ale na jaki bagnet? ;)

    B.

  • 3. Data: 2009-02-01 13:22:33
    Od: "Thomas" <a...@b...pl>

    Użytkownik "Bartosz Mierzwiak" <b...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:slrngob83g.a1f.barmierz@gimli.mierzwiak.com...

    > Ale na jaki bagnet? ;)

    To raz. Dwa, ze tylko przez adapter z czipem dajacym potwierdzenie
    ostrosci. Inaczej bedzie kupa :)

    Thomas

  • 4. Data: 2009-02-01 13:29:05
    Od: Nathan <a...@s...ha>

    CeZ__134 pisze:
> [...]
    > tz,n jakis element cnc do ktorego bedzie mozna hamulec przykrecic ? element
    > mocowany pod oske ?! cholera.nie wiem jak to nazwac...

    http://www.tantronics.co.uk/acatalog/joby_gorillapod
    _slr_zoom_technical.jpg

    --
    Pozdrawiam Nathan
    "Spadochroniarze to ludzie, którzy schodzą z drzew, na które nie