  • Data: 2014-11-14 20:27:14
    Temat: Re: Wciśnięty pedał hamulca
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu .11.2014 o 20:19 Cavallino <c...@k...pl> pisze:

    > Nie ma dźwigni, używanej do zawracania.
    > Zazwyczaj też działa zerojedynkowo.

    Ok. z tym nie dyskutuję, ja jestem zwykłym kapeluszem - ze dwa razy w
    życiu "zawracałem" na ręcznym, w dodatku na śniegu w zimie.

    W moich autach ("francuskich") nie działał zerojedynkowo - siła hamowania
    mocno zależała o siły użytej do pociągnięcia za "dynks". Było to również
    mocno podkreślane w instrukcjach.

    TG