eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyWciśnięty pedał hamulcaRe: Wciśnięty pedał hamulca
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
    blin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt
    -spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed; delsp=yes
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Wciśnięty pedał hamulca
    References: <20141114091006.43e0649f@babcia-workstation> <m454pd$8i1$1@dont-email.me>
    <d...@m...org> <m45696$en4$1@dont-email.me>
    <m...@m...org> <m457pd$kic$1@dont-email.me>
    <1...@i...dyndns.org.invalid.141114.invalid>
    <m459ar$qon$1@dont-email.me>
    <1...@i...dyndns.org.invalid.141114.invalid>
    <m45cbi$6se$1@dont-email.me>
    <1...@i...dyndns.org.invalid.141114.invalid>
    <m45da2$av5$1@dont-email.me> <o...@l...harvard.local>
    <m45dv8$dg0$1@dont-email.me> <o...@l...harvard.local>
    <m45ek9$g9c$1@dont-email.me> <o...@l...harvard.local>
    <m45jjn$apb$1@node2.news.atman.pl>
    <o...@l...harvard.local>
    <m45kj1$bnq$1@node2.news.atman.pl>
    Date: Fri, 14 Nov 2014 20:27:14 +0100
    MIME-Version: 1.0
    Content-Transfer-Encoding: Quoted-Printable
    From: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>
    Message-ID: <o...@l...harvard.local>
    User-Agent: Opera Mail/1.0 (Win32)
    Lines: 23
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 178.42.121.106
    X-Trace: 1415993234 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2852 178.42.121.106:58286
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2549350
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu .11.2014 o 20:19 Cavallino <c...@k...pl> pisze:


    >> W czym może przeszkadzać elektryczny hamulec? -
    >
    > Nie ma dźwigni, używanej do zawracania.
    > Zazwyczaj też działa zerojedynkowo.

    Ok. z tym nie dyskutuję, ja jestem zwykłym kapeluszem - ze dwa razy w
    życiu "zawracałem" na ręcznym, w dodatku na śniegu w zimie.

    W moich autach ("francuskich") nie działał zerojedynkowo - siła hamowania
    mocno zależała o siły użytej do pociągnięcia za "dynks". Było to również
    mocno podkreślane w instrukcjach.

    TG

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: