  • Data: 2014-11-14 21:45:56
    Temat: Re: Wciśnięty pedał hamulca
    Od: "Wiwo" <nic_tu_nie_ma@po_czta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Arkady" <a...@f...ad> napisał w wiadomości
    news:m459ot$k7$1@node2.news.atman.pl...

    > No cóż, stoję na pasie do skrętu (i tylko do skrętu) więc po co mam to
    > jeszcze sygnalizować.

    Ponieważ tak się umówiliśmy zdobywając prawo jazdy. Sygnalizujemy zamiar
    wykonania manewru skrętu.
    Temu z tyłu niewiele się może ta informacja przysłuży, ale np. tego
    stojącego naprzeciwko Ciebie, brak kierunkowskazu może zaskoczyć, kiedy
    zaczniesz ustawiać się na kursie kolizyjnym. On nie musi wiedzieć jakie
    przeznaczenie mają pasy nie na jego jezdni.

    Gorzej jak pas jest np. na wprost i do skrętu a
    > ktoś skręca bez sygnalizacji. Pominę milczeniem zmieniających pasy bez
    > kierunku czy wbijających się na wprost z pasa do skrętu...

    Kali ukrasć krowa... Widocznie oni, podobnie jak Ty, uznają że nikomu ta
    informacja nie jest potrzebna...

    Wiwo