  • Data: 2014-11-14 23:28:47
    Temat: Re: Wciśnięty pedał hamulca
    Od: grabarz <g...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-11-14 16:34, Pawel "O'Pajak" pisze:
    > Z buractwa. Czytam tu wiele teorii tlumaczacych takie zachowanie, ale w
    > wiekszosci wypadkow jest to zwykle buractwo. Po prostu taki gosc ma w
    > dupie innych i to, ze swieci komus w oczy.

    O buractwie z pewnością mógłbyś pisać prace naukowe. Widać, że masz
    osobiste doświadczenia w tym temacie.

    Prezentujesz typowy przykład tzw. "bólu dupy". Takim jak Ty wszystko
    przeszkadza. Łomatko... jak te stopy świecą... wprost przewiercają mózg
    na wylot... Dla Ciebie pewnie i światła na skrzyżowaniu świecą za jasno.

    > Uwazaja, ze sa sami na drodze, odrobina pomyslunku, ze mozna komus nie
    > utrudniac zycia, przekracza ich mozliwosci intelektualno-spoleczne.

    Cieszę się, że udało Ci siebie samego dowartościować. Bo jak komuś
    wygodniej trzymać nogę na hamulcu to musi to być debil. Debil i w
    dodatku kretyn ot co.

    P.S. Przynajmniej teraz już wiem, czemu w miastach ruch od świateł
    odbywa się w takim "zawrotnym" tempie jak teraz. Większość to mędrcy
    tacy jak Ty... jadą na ręcznym.