eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyWażniejsza moc czy moment obrotowy?Re: Ważniejsza moc czy moment obrotowy?
  • Data: 2011-09-02 13:25:56
    Temat: Re: Ważniejsza moc czy moment obrotowy?
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2011-09-02 13:06, Marcin 'Yans' Bazarnik pisze:
    > On 2011-09-01 19:10, to wrote:
    >> begin Marcin 'Yans' Bazarnik
    >>
    >>> Popatrz na silniki samochodów rajdowych - ponieważ jazda rajdowa (po
    >>> OS'ach drogowych) jest najbliższa normalnej jeździe - ta sama trasa co w
    >>> wypadku jazdy cywilnej. Zwróć uwagę, że jest ona z reguły dość płaska w
    >>> górnej połowie.
    >>
    >> Zapewne ze względu na regulamin. Jeśli nie można przekroczyć pewnego
    >> poziomu mocy, to lepiej go mieć w szerszym zakresie niż w węższym.
    >
    > Ograniczeniem ZTCP jest zwężka, nie moc.

    To prawie na jedno wychodzi. Zwężka jest na wlocie do turbo, a turbo chożby
    nie wiem jak ssało nie wygeneruje większego podcisnienia niż 1 At - co
    ogranicza ilość powietrza na jednostkę czasu, co z kolei ogranicza moc.

    --
    Jakub Witkowski | Prezentowane opinie mogą być niepoważne,
    z domeny | nieprawdziwe, lub nie odpowiadać w części
    gts /kropka/ pl | lub całości poglądom ich Autora.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: