eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyWażniejsza moc czy moment obrotowy?Re: Ważniejsza moc czy moment obrotowy?
  • Data: 2011-09-02 13:25:38
    Temat: Re: Ważniejsza moc czy moment obrotowy?
    Od: Marcin 'Yans' Bazarnik <y...@n...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 2011-09-02 13:25, Jakub Witkowski wrote:
    > W dniu 2011-09-02 13:06, Marcin 'Yans' Bazarnik pisze:
    >> On 2011-09-01 19:10, to wrote:
    >>> begin Marcin 'Yans' Bazarnik
    >>>
    >>>> Popatrz na silniki samochodów rajdowych - ponieważ jazda rajdowa (po
    >>>> OS'ach drogowych) jest najbliższa normalnej jeździe - ta sama trasa
    >>>> co w
    >>>> wypadku jazdy cywilnej. Zwróć uwagę, że jest ona z reguły dość płaska w
    >>>> górnej połowie.
    >>>
    >>> Zapewne ze względu na regulamin. Jeśli nie można przekroczyć pewnego
    >>> poziomu mocy, to lepiej go mieć w szerszym zakresie niż w węższym.
    >>
    >> Ograniczeniem ZTCP jest zwężka, nie moc.
    >
    > To prawie na jedno wychodzi. Zwężka jest na wlocie do turbo, a turbo chożby
    > nie wiem jak ssało nie wygeneruje większego podcisnienia niż 1 At - co
    > ogranicza ilość powietrza na jednostkę czasu, co z kolei ogranicza moc.

    Prawda, nie wiem czemu wydawało mi się, że za.

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: