-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news2.ipa
rtners.pl!not-for-mail
From: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Ważniejsza moc czy moment obrotowy?
Date: Fri, 02 Sep 2011 13:25:56 +0200
Organization: GTS Energis
Lines: 22
Message-ID: <j3qeg4$mqo$1@news2.ipartners.pl>
References: <j3lkjv$ub8$1@news.onet.pl> <j3ll5o$2b3$1@news.onet.pl>
<1...@l...institute.com>
<4e5e5bcd$0$2444$65785112@news.neostrada.pl> <j3nfs7$ooc$4@news.onet.pl>
<4e5f4363$0$2459$65785112@news.neostrada.pl> <j3ngbg$u6r$1@news.onet.pl>
<1...@p...pl> <j3nhil$6es$1@news.onet.pl>
<1...@p...pl> <j3nofi$ca5$1@news.onet.pl>
<9...@p...pl> <j3nsk7$3a4$1@news.onet.pl>
<4e5fbca0$0$3491$65785112@news.neostrada.pl> <j3qdlk$qmh$1@news.onet.pl>
NNTP-Posting-Host: nanajuushi.ipartners.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news2.ipartners.pl 1314962756 23384 157.25.157.219 (2 Sep 2011 11:25:56 GMT)
X-Complaints-To: a...@i...pl
NNTP-Posting-Date: 2 Sep 2011 11:25:56 GMT
In-Reply-To: <j3qdlk$qmh$1@news.onet.pl>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.13) Gecko/20101207
Lightning/1.0b2 Thunderbird/3.1.7
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2395449
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2011-09-02 13:06, Marcin 'Yans' Bazarnik pisze:
> On 2011-09-01 19:10, to wrote:
>> begin Marcin 'Yans' Bazarnik
>>
>>> Popatrz na silniki samochodów rajdowych - ponieważ jazda rajdowa (po
>>> OS'ach drogowych) jest najbliższa normalnej jeździe - ta sama trasa co w
>>> wypadku jazdy cywilnej. Zwróć uwagę, że jest ona z reguły dość płaska w
>>> górnej połowie.
>>
>> Zapewne ze względu na regulamin. Jeśli nie można przekroczyć pewnego
>> poziomu mocy, to lepiej go mieć w szerszym zakresie niż w węższym.
>
> Ograniczeniem ZTCP jest zwężka, nie moc.
To prawie na jedno wychodzi. Zwężka jest na wlocie do turbo, a turbo chożby
nie wiem jak ssało nie wygeneruje większego podcisnienia niż 1 At - co
ogranicza ilość powietrza na jednostkę czasu, co z kolei ogranicza moc.
--
Jakub Witkowski | Prezentowane opinie mogą być niepoważne,
z domeny | nieprawdziwe, lub nie odpowiadać w części
gts /kropka/ pl | lub całości poglądom ich Autora.
Następne wpisy z tego wątku
- 02.09.11 13:23 Marcin 'Yans' Bazarnik
- 02.09.11 13:29 Jakub Witkowski
- 02.09.11 13:25 Marcin 'Yans' Bazarnik
- 02.09.11 13:31 The_EaGle
- 02.09.11 13:30 Marcin 'Yans' Bazarnik
- 02.09.11 13:45 to
- 02.09.11 13:45 Marcin 'Yans' Bazarnik
- 02.09.11 14:00 RoMan Mandziejewicz
- 02.09.11 14:03 J.F.
- 02.09.11 14:03 RoMan Mandziejewicz
- 02.09.11 14:09 RoMan Mandziejewicz
- 02.09.11 14:22 Wojciech Wrodarczyk
- 02.09.11 14:17 Marcin 'Yans' Bazarnik
- 02.09.11 14:21 Marcin 'Yans' Bazarnik
- 02.09.11 14:41 WS
Najnowsze wątki z tej grupy
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
Najnowsze wątki
- 2024-11-24 Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- 2024-11-22 OC - podwyżka
- 2024-11-22 wyszedł z domu bez buta
- 2024-11-22 Bieda hud.
- 2024-11-24 DS1813-10 się psuje
- 2024-11-23 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-11-23 Szczecin => QA Engineer <=
- 2024-11-23 Warszawa => SEO Specialist (15-20h tygodniowo) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => DevOps Specialist <=
- 2024-11-22 Kraków => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=
- 2024-11-22 Warszawa => Presales / Inżynier Wsparcia Technicznego IT <=