  • Data: 2011-09-02 14:03:42
    Temat: Re: Ważniejsza moc czy moment obrotowy?
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hello The_EaGle,

    Friday, September 2, 2011, 1:31:39 PM, you wrote:

    > A skąd będziesz widział jaki jest współczynnik tarcia jak go nie
    > przekroczysz? ;) Rozumiem że będziesz działał jak ABS - raz za a raz
    > przed... no nie ma to jak komfortowe ruszanie spod świateł ;) tyle że
    > takie coś mamy od 20 lat i nazywa się ASR ... ;P

    Silnik elektryczny szybciej reaguje na zmiany sterowania i da się
    sterować powtarzalnie. ASR z racji potężnej bezwładności silnika nie
    może być aż tak precyzyjny. Poza tym - w praktyce najbardziej
    efektywne jest jednak ruszanie z pewnym uślizgiem na początku choć
    wydaje się to przeczyć prawom fizyki.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl