  • Data: 2011-04-29 10:52:27
    Temat: Re: Warzywa znowu są wszędzie
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 28.04.2011 15:44, Arek pisze:

    > Ale te same przepisy obowiązują i samochody i motocykle, czy są różne w
    > zależności od środka transportu?
    >
    > Jeżeli motocyklista może jeździć jak chce to chyba kierowca samochodu
    > również?

    Znaczy się kierujący samochodem i pasażerowie muszą jeździć w
    homologowanych kaskach?

    A przy przewożeniu pasażera do lat 7 samochód nie może się poruszać
    szybciej niż 40km/h?

    > Jaki przepis zakazuje dojechać do krawędzi pasa?

    Ten, który zakazuje rozpoczynania manewru bez upewnienia się, że
    _nikomu_ to nie utrudni jazdy.

    > Fajnie jakbyś choć chwilę poświęcił na pomyślenie zanim coś napiszesz.
    >
    > Skąd się wzięła dziura?LOL! Ty znasz pochodzenie wszystkich dziur na
    > drodze? I kolejna ciekawostka nam tu wyszła. Motocyklista ma prawo nie

    Pochodzenie? Nie. Ale mam w miarę dobry wzrok i jestem w stanie je
    dostrzec w odległości większej jak twoje 20m.

    > zauważyć samochodu, a kierowca ma znać na pamięć rozkład wszystkich
    > dziur na drodze. Chyba, że potrafisz dojrzeć co jest pod samochodem
    > który jest parę metrów przed Tobą.

    Skoro samochód przede mną jechał prosto i nie musiał omijać tej dziury,
    to znaczy że ty też możesz.

    Jeśli omijał, to dlaczego ciebie nie zastanowiło, dlaczego wykonuje
    jakieś manewry?