  • Data: 2010-09-14 05:13:39
    Temat: Re: W-wa -> Split jak jechać? Pomocy.
    Od: "Massai" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    kakmar wrote:

    > Założenia: dojechać nie napinając się, możliwe szybko i
    > wygodnie.
    >
    > Wyjazd rano, jak rano trzeba wyjechać żeby nie stać w Warszawie?
    > Start z TT. Nocleg za Wiedniem, najlepiej za Grazem, może nawet w
    > Słowenii. Chcę dojechać do portu w Splicie na 17.
    >
    > Trasa: Warszawa - Cieszyn standardowo, dalej Frydek-Mistek - Brno -
    > Wiedeń, czy Zilina - Bratysława - Wiedeń? A może Brno -
    > Bratysława - Wiedeń. Dalej Graz (nocleg?) Maribor - Zagrzeb - Split.
    >
    > Preferuje autostrady, 2 lata temu jechałem przez Brno, rok temu przez
> [...]

    Na początku lipca wygladał dobrze. Znaczy nie było jakichś
    specjalnych wykopków, może tylko w jednym miejscu cos tam ryli, ale
    to była tylko wymiana nawierzchni, może nawet już skończyli.

    Za to wylot z Brna na wiedeń - kiła, remontują ta dwupasmówkę i
    się stoi. Trzeba się jakieś 15 kilosów przemęczyć.

    --
    Pozdro
    Massai