  • Data: 2010-09-14 17:17:13
    Temat: Re: W-wa -> Split jak jechać? Pomocy.
    Od: kakmar <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 14.09.2010 WW <w...@v...pl> napisał/a:

    > W sobotę wróciłem.
    > Polecam trasę przez Żylinę.

    Ok, Bardzo dziękuję wszystkim którym się chciało napisać. Pojadę przez
    Żilinę - Bratysławę. A miałem zamiar sprawdzić jak tam roboty na trasie
    przez Brno.

    > Winietki na Słowenię nie trzeba, bo zjeżdżasz słynnym zjazdem 289 i
    > dwunastokilometrowy odcinek autostrady w Słowenii omijasz nie
    > najgorszymi drogami.

    To tam dalej nic nie dobudowali, objazd znam teoretycznie, ale spróbuję
    tym razem sprawdzić.
    Teraz tylko wstać jakoś o dzikiej porze, może się da dojechać do Grazu.
    Ech, kiedy wreszcie da się z tego miasta wyjechać o normalnej godzinie.

    Lekcje z hoteli odrobiłem, przejrzałem starsze opisy. Jak uda się
    dojechać dość daleko, to poszukam czegoś w normalnej cenie nie przy
    samej autostradzie.

    --
    kakmaratgmaildotcom