  • 1. Data: 2024-08-02 00:10:58
    Temat: ile krzyczą w PL za usunięcie śrub anty
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    ile obecnie krzyczą w PL za usunięcie śrub antykradzieżowych
    z alufelg?

    --
    Piter

    # Zawsze Gratem

  • 2. Data: 2024-08-02 11:21:34
    Temat: Kradniesz samochody za granicą?
    Od: _Master_ <...@...pl>

  • 3. Data: 2024-08-02 22:27:29
    Temat: Re: ile krzyczą w PL za usunięcie śrub anty
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:XnsB1C1EBD455964dayrider@127.0.0.1>
    user PiteR pisze tak:

    > ile obecnie krzyczą w PL za usunięcie śrub antykradzieżowych
    > z alufelg?

    znalazłem np tyle
    blisko stolycy

    CENNIK

    1szt=250zl z dojazdem

    4szt= 550zl z dojazdem

    100zl sztuka jesli dojedziesz do nas

    nie zgubcie nie ukręćcie kluczyka
    bo portfel wasz przewietrzy przeciąg ;)

    --
    Piter

    # Zawsze Gratem
    strefa wolna od LPG FSI TDI i klimy

  • 4. Data: 2024-08-02 22:42:11
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 02.08.2024 o 22:27, PiteR pisze:
    > nie zgubcie nie ukręćcie kluczyka

    Wpisujcie miasta

    kto ma takie śruby i kto zgubił kluczyk ;-)

  • 5. Data: 2024-08-03 02:50:28
    Od: ptoki <p...@e...pl>

    On 2024-08-02 15:42, _Master_ wrote:

    > Wpisujcie miasta
    >
    > kto ma takie śruby i kto zgubił kluczyk ;-)

    Mam takie, nie zgubilem.
    Kumplowi ostatnio fele zwineli, mial wszystkie sroby normalne.

    A we fordach kiedys robili sroby z blaszanymi nasadkami.

    https://www.google.com/search?channel=fs&client=ubun
    tu&q=ford+lug+nuts+swelling

    Nie trzeba miec powalonej sroby zeby musiec taka usluge zamawiac.
    Starczy miec pecha i miec gupie fordowskie sroby zamontowane.
    Ja mialem ale w pore wymienilem.
    Nie wiem czemu ford takie wycudowal. Moze tansze mu wyszly? Dziwne bo w
    usiech sie az tak nie certola zazwyczaj zeby przyoszczedzic.
    --
    Lukasz

  • 6. Data: 2024-08-03 08:16:08
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:v8jusl$ahh$1@news.chmurka.net>
    user ptoki pisze tak:

    > Mam takie, nie zgubilem.
    > Kumplowi ostatnio fele zwineli, mial wszystkie sroby normalne.

    no prosze czyli nadal w Polsce kradną (felgi nie NCBiR)
    Popularne przytarte marki np Skoda chodzą na olx poniżej PiSowskiej
    Kwoty Wolnej od Więzienia. Może to te ukradzione?

    > A we fordach kiedys robili sroby z blaszanymi nasadkami.
    >
    > https://www.google.com/search?channel=fs&client=ubun
    tu&q=ford+lug+nuts+swelling

    przykroza
    Nakrętki są gorsze do rozwiercania :(

    > Nie trzeba miec powalonej sroby zeby musiec taka usluge zamawiac.
    > Starczy miec pecha i miec gupie fordowskie sroby zamontowane.

    Po buszowaniu w necie widzę, że większość ludzi ukręca wzorek na kluczu kodowym.
    Bo założyli go na popularne ostatnio klucze udarowe na akumulator
    ktore mają coraz mocniejsze Niutono metry.

    Drugi powód to nieodkręcanie kół miesiącami, latami aż do awarii opony.

    --
    Piter

    # Zawsze Gratem

  • 7. Data: 2024-08-03 21:29:32
    Od: ptoki <p...@e...pl>

    On 2024-08-03 01:16, PiteR wrote:
    > in <news:v8jusl$ahh$1@news.chmurka.net>

    > no prosze czyli nadal w Polsce kradną (felgi nie NCBiR)

    Nie. Kumpel nie w Polsce mieszka.

    > Popularne przytarte marki np Skoda chodzą na olx poniżej PiSowskiej
    > Kwoty Wolnej od Więzienia. Może to te ukradzione?

    Nie overthinkuj tyle.

> [...]
    > ktore mają coraz mocniejsze Niutono metry.
    >
    > Drugi powód to nieodkręcanie kół miesiącami, latami aż do awarii opony.

    Ostatnio popularne sa pasty antyzapiekaniowe.

    Taniej zaplacic 100 za ukrecona srobe niz co roku 30-50-80pln za serwis
    kol. Nie kazdemu sie chce krecic przy kolach.

    --
    Lukasz

  • 8. Data: 2024-08-03 22:47:35
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:v8m0et$18n$1@news.chmurka.net>
    user ptoki pisze tak:

    > Nie. Kumpel nie w Polsce mieszka.

    W Kanadzie koła kradno?

    mój ty borze tucholski.

  • 9. Data: 2024-08-04 03:20:00
    Od: ptoki <p...@e...pl>

    On 2024-08-03 15:47, PiteR wrote:
    > in <news:v8m0et$18n$1@news.chmurka.net>

    > W Kanadzie koła kradno?
    >
    > mój ty borze tucholski.

    Wszedzie kradno.
    Zadna nowosc czy ciekawostka.

    --
    Lukasz

  • 10. Data: 2024-08-04 11:20:49
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:v8ml00$kgp$1@news.chmurka.net>
    user ptoki pisze tak:

    > Wszedzie kradno.
    > Zadna nowosc czy ciekawostka.

    U nas w Polsce B nie kradną bo z Katowic daleki dojazd
    a lokalni złodzieje wyjechali do Holandii do pracy ponieważ
    nie mieli już co kraść.

    W takich depresyjnych regionach Polski złodziej czuje sie źle.