  • Data: 2010-09-14 19:35:15
    Temat: Re: W-wa -> Split jak jechać? Pomocy.
    Od: "Przemek V" <m...@p...onet.naszaojczyzna> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Massai" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:i6mp93$sr3$1@news.onet.pl...
    > kakmar wrote:

    > Za to wylot z Brna na wiedeń - kiła, remontują ta dwupasmówkę i
    > się stoi. Trzeba się jakieś 15 kilosów przemęczyć.

    Z przedmieść Brna skręca się na Husakówkę (jak my mamy Gierkówkę to
    zakładam, że ich socjalistyczna autostrada Praha-Bratysława to Husakówka) na
    Bratysławę, potem zjeżdża na Breclav i w Austrii dobijasz do trasy
    tradycyjnej jakieś 5 km. przed początkiem autostrady A5. Ta Husakówka jest w
    stanie bardzo kiepskim ale jest kompletnie pusta, Politie nie widać no i
    dwupasmówka. Powyżej 180 nawet te płyty betonowe jakoś przestały dudnić. W
    każdym razie ja tam sobie mocno pofolgowałem :)