-
Data: 2013-01-09 22:04:52
Temat: Re: W fotoradarach nie chodzi o pieniądze?
Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Dnia Wed, 9 Jan 2013 21:16:39 +0100, John Kołalsky napisał(a):
>> Chętni zawsze się znajdą na wszystko, znam ludzi którzy popierają pułapki
>> w
>> Białym Borze :)
>>
>> Ja się zgadzam że w terenie zabudowanym powinno się jeździć powoli i
>> 50km/h
>> jest tu dobrą prędkością.
>
> No ale czemu 50 a nie np tak jak było 60 czy może 40 co też można sobie
> wyobrazić (tfu tfu).
W obecnych warunkach może i tfu tfu, bo spora część ruchu przelotowego
odbywa się w terenie zabudowanym, ale tak ogólnie to w zasadzie nie jest to
takie głupie...
Bo pomijając przeloty przez niezliczone wsie, to czy to aż taka różnica czy
21km/h (AFAIR) średniej prędkości warszawskiej będziesz wyrabiał
rozpędzając się w paru miejscach do 40 czy 60, doganiając na końcu prostej
i tak ten sam korek i stojąc nadal w tym samym jego miejscu.
> No i przede wszystkim czemu niezależnie od
> doświadczenia oraz warunków drogowych ?!
Bo doświadczenie pokzuje, że zwłaszcza w terenie zabudowanym doświadczenie
i warunki mają niewiele do rzeczy :-)
Ruch jest tak gęsty że do wielu zderzeń dochodzi z tą prędkością z którą
akurat się jedzie - i bez znaczenia czy to stary dziadunio w rozklekotanym
maluchu, czy Loeb w WRCu.
> Prosta droga z dobrą widocznością,
> dobre warunki ... czemu miałbym kogoś ograniczać w poruszaniu się ???
Ja tam nie wiem, ale statystyka mówi że warunki o których wspomniałeś są
najniebezpieczniejsze.
Jak pada deszcz, leży śnieg albo jest mgła to problem poważnych wypadków
prawie że znika.
Bo tu niestety okazuje że warunki warunkami, ale jak kierowcy jadą 80 po
śniegu, to jest bezpieczniej niż jak jadą 100 suchym asfaltem.
Bo jak jadą 80 to się zderzają przy 80, a jak jadą 100 to się zderzają przy
100, bo panować przy takich prędkościach nad samochodem i tak potrafi może
1% kierowców, a pozostałe 99% co gorsza uważa że potrafi.
>> Na jednojezdniowych drogach za miastem 90,
>
> Tyle za komuny jeździliśmy. Aż tyle dróg nie przybyło by te marginalizować.
>
>> a na
>> skrzyżowaniach z 70
>
> Tak masz
>
>>. Do tego sieć autostrad itd...
>
> 2 pasy to autostrada ? To nie trzeba ograniczeń
Przedewszystkim brak skrzyżowań i ruchu innego niż samochodowy.
Następne wpisy z tego wątku
- 09.01.13 22:17 RoMan Mandziejewicz
- 09.01.13 23:10 Ergie
- 10.01.13 06:20 Aron
- 10.01.13 09:21 Jakub Witkowski
- 10.01.13 09:37 Jakub Witkowski
- 10.01.13 12:18 Tomasz Pyra
- 10.01.13 12:59 J.F
- 10.01.13 20:20 Ergie
- 10.01.13 22:27 Tomasz Pyra
- 10.01.13 22:03 Gotfryd Smolik news
- 11.01.13 11:46 LEPEK
- 11.01.13 13:04 Ergie
- 11.01.13 15:37 Gotfryd Smolik news
- 12.01.13 09:26 Hinek
Najnowsze wątki z tej grupy
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
- Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
- 300km/h
- Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
Najnowsze wątki
- 2025-01-22 Gdańsk => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-22 Katowice => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-01-22 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-22 pokolenie Z
- 2025-01-22 Wyświtlacz ramki cyfrowej
- 2025-01-22 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2025-01-22 Chrzanów => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2025-01-22 Ostrów Wielkopolski => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Ksi
- 2025-01-22 oferta na ubezpieczenie OC życie prywatne
- 2025-01-22 Bieruń => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie flo
- 2025-01-22 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-22 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2025-01-21 Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- 2025-01-21 bateria na żądanie
- 2025-01-21 Warszawa => IT Business Analyst <=