eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyW fotoradarach nie chodzi o pieniądze?Re: W fotoradarach nie chodzi o pieniądze?
  • Data: 2013-01-09 22:04:52
    Temat: Re: W fotoradarach nie chodzi o pieniądze?
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Wed, 9 Jan 2013 21:16:39 +0100, John Kołalsky napisał(a):


    >> Chętni zawsze się znajdą na wszystko, znam ludzi którzy popierają pułapki
    >> w
    >> Białym Borze :)
    >>
    >> Ja się zgadzam że w terenie zabudowanym powinno się jeździć powoli i
    >> 50km/h
    >> jest tu dobrą prędkością.
    >
    > No ale czemu 50 a nie np tak jak było 60 czy może 40 co też można sobie
    > wyobrazić (tfu tfu).

    W obecnych warunkach może i tfu tfu, bo spora część ruchu przelotowego
    odbywa się w terenie zabudowanym, ale tak ogólnie to w zasadzie nie jest to
    takie głupie...
    Bo pomijając przeloty przez niezliczone wsie, to czy to aż taka różnica czy
    21km/h (AFAIR) średniej prędkości warszawskiej będziesz wyrabiał
    rozpędzając się w paru miejscach do 40 czy 60, doganiając na końcu prostej
    i tak ten sam korek i stojąc nadal w tym samym jego miejscu.

    > No i przede wszystkim czemu niezależnie od
    > doświadczenia oraz warunków drogowych ?!

    Bo doświadczenie pokzuje, że zwłaszcza w terenie zabudowanym doświadczenie
    i warunki mają niewiele do rzeczy :-)
    Ruch jest tak gęsty że do wielu zderzeń dochodzi z tą prędkością z którą
    akurat się jedzie - i bez znaczenia czy to stary dziadunio w rozklekotanym
    maluchu, czy Loeb w WRCu.

    > Prosta droga z dobrą widocznością,
    > dobre warunki ... czemu miałbym kogoś ograniczać w poruszaniu się ???

    Ja tam nie wiem, ale statystyka mówi że warunki o których wspomniałeś są
    najniebezpieczniejsze.
    Jak pada deszcz, leży śnieg albo jest mgła to problem poważnych wypadków
    prawie że znika.
    Bo tu niestety okazuje że warunki warunkami, ale jak kierowcy jadą 80 po
    śniegu, to jest bezpieczniej niż jak jadą 100 suchym asfaltem.
    Bo jak jadą 80 to się zderzają przy 80, a jak jadą 100 to się zderzają przy
    100, bo panować przy takich prędkościach nad samochodem i tak potrafi może
    1% kierowców, a pozostałe 99% co gorsza uważa że potrafi.


    >> Na jednojezdniowych drogach za miastem 90,
    >
    > Tyle za komuny jeździliśmy. Aż tyle dróg nie przybyło by te marginalizować.
    >
    >> a na
    >> skrzyżowaniach z 70
    >
    > Tak masz
    >
    >>. Do tego sieć autostrad itd...
    >
    > 2 pasy to autostrada ? To nie trzeba ograniczeń

    Przedewszystkim brak skrzyżowań i ruchu innego niż samochodowy.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: