-
Data: 2013-01-10 12:18:32
Temat: Re: W fotoradarach nie chodzi o pieniądze?
Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Dnia Wed, 9 Jan 2013 23:10:56 +0100, Ergie napisał(a):
> Użytkownik "Tomasz Pyra" napisał w wiadomości grup
> dyskusyjnych:k...@4...n
et...
>
>> A kontrole w mieście to się nie będzie opłacało bo tam kierowcy jeżdżą
>> wolniej, a lepiej złapać 10 kierowców co to mają 70/50 na granicy terenu
>> zabudowanego niż jednego który w środku miasta jedzie ewidentnie za szybko
>> i powoduje zagrożenie.
>
>> A że nie są to obawy bezpodstawne niech świadczy że to już zaczyna się
>> dziać - zamontowali sobie fotoradary wewnątrz samochodów i łapią z
>> zaparkowanych, bo to pozwala im ominąć prawo dotyczące pomiarów
>> stacjonarnych nakazujące uzasadnienie miejsca, oznakowanie fotoradaru i
>> miejsca.
>> Te ich radiowozy spotkałem dotychczas wyłącznie w "dziwnych" miejscach w
>> których ograniczenia są conajmniej dyskusyjne i gdzie mogą liczyć na dobry
>> zarobek.
>
> Więc może zamiast walczyć z tym by ITD nie było walczyć z bzdurnymi
> ograniczeniami tam gdzie są nieuzasadnione - wtedy ITD przeniesie się w inne
> potencjalnie bardziej niebezpieczne miejsce i wszyscy będą zadowoleni.
A to też jest jedna z rzeczy którą warto się zająć, ale to nie odpowiada na
kwestie jak zagonić funkcjonariuszy w miejsca niebezpieczne, a nie w
miejsca powiedzmy zaskakujące.
> Pamiętam taką ogólnopolską akcję usuwania bzdurnych ograniczeń kilka lat
> temu i sporo tego w okolicy poznikało - może warto to powtórzyć.
Wiele z tych ograniczeń w "papierach" ma porządek.
Stawia się je w miejscach gdzie są/były wypadki, tylko bez uwzględnienia
tego czy uczestnicy wypadku jechali z prędkością dozwoloną.
Bo zgadzam się że jak ruch w danym miejscu odbywa się z prędkością
dozwoloną i są wypadki, to być może ograniczenie byłoby słuszne.
Natomiast jak wypadki mają kierowcy łamiący ograniczenie prędkości, to jaki
jest sens stawiać jeszcze niższe? Potem stoji takie 50, które w
rzeczywistości ma spowodować żeby jadący 100 zwolnili do 80. Ci co mają
gdzieś ograniczenia i tak mają je gdzieś.
>>> W moim odczuciu sporo tu się
>>> zmieniło w ostatnich dwóch latach gdy media ciągle trąbiły o wysokich
>>> cenach
>>> paliw i o mitycznych oszczędnościach związanych z wolną jazdą.
>
>> Jakie mityczne? :)
>> Moje auto jak jadę powoli zużywa 8l/100km, jak jadę szybko to 50l/100km :)
>
> A czas masz darmowy?
Gdyby te prędkości maksymalne jeszcze się chciały przekładać na czas
dojazdu - jedynie na autostradzie to działa, bo tam faktycznie ile jedziesz
to w tyle dojedziesz.
Na drogach jednojezdniowych żeby podnieść znacząco prędkość średnią, to już
trzeba zacząć cuda robić na drodze.
A w mieście jak jest ruch (bo nawet niekoniecznie korki) to prędkość
przelotowa robi się praktycznie bez wpływu na prędkość średnią która jakby
nie kombinować i tak wypada gdzieś w okolicach 20km/h.
Następne wpisy z tego wątku
- 10.01.13 12:59 J.F
- 10.01.13 20:20 Ergie
- 10.01.13 22:27 Tomasz Pyra
- 10.01.13 22:03 Gotfryd Smolik news
- 11.01.13 11:46 LEPEK
- 11.01.13 13:04 Ergie
- 11.01.13 15:37 Gotfryd Smolik news
- 12.01.13 09:26 Hinek
Najnowsze wątki z tej grupy
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
- piszę list do św Mikołaja
- czyste powietrze
- Planeta płonie
- zginął podczas zmiany kól
- Diesel spłonął :-)
- Re: Diesel spłonął :-)
- Dlaczego pratkowcy szukają hoteli na trasie?
- Dzień jak codzień
- Holowanie
Najnowsze wątki
- 2024-11-04 GNSS Motorola G85 vs Redmi Note 9 pro
- 2024-11-04 Katowice => SAP BTP Consultant (mid/senior) <=
- 2024-11-04 Katowice => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-11-04 Warszawa => Specjalista/tka ds. Zamówień publicznych <=
- 2024-11-04 Poznań => QA Engineer <=
- 2024-11-04 Poznań => QA Inżynier <=
- 2024-11-04 Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- 2024-11-04 Wrocław => SAP Project System/EPPM Consultant <=
- 2024-11-04 Gliwice => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2024-11-04 Kraków => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-04 Kraków => Software .Net Developer <=
- 2024-11-04 Kraków => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-11-04 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-04 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-11-04 Warszawa => E-COMMERCE specialist <=