  • Data: 2010-10-03 12:05:44
    Temat: Re: W Polsce króluj? z?omy
    Od: venioo <p...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-10-03 09:28, J.F. pisze:

    > wez pod uwage ze to tylko splata kapitalu, z odsetkami bedzie pewnie
    > dwa razy wiecej, no chyba ze w Szwecji banki panstwowe i kredyty tez
    > panstwowe.

    No wlasnie po waszych uwagach tak sie zastanawiam, czy czegos nie
    popitol..lem, ale kwota jaka mi wtedy wyszla zwalila mnie z nog.

    > 40 lat ? to ile oni maja lat i jak dlugo bank mysli ze beda pracowac ?
    > Chyba ze z emerytury tez beda splacac :-)

    Kobita mloda, meza nie znam ;), ale na pewno pare lat mu na studiach zeszlo

    > Lekarz .. no nie wiem, jak znam socjalizm to lekarzowi nie pozwola
    > zbyt duzo zarobic :-)
    > A jesli jednak lekarz duzo zarabia .. to jak mieszkaja inni ?
    > Nie stac ich na marny domek ?

    No taki marny to on nie byl, bo murowany i powyzej 100m.kw., wiec "z
    gornej polki". Z tego co zauwazylem jak tam bylem kiedys: tam domkow
    duzo sie z drewna buduje (tego surowca maja pod dostatkiem) i malych,
    tak na oko 80-100m.kw., w miastach to bloki, nie zauwazylem dzielnic
    willowych jak u nas czy w zachodniej europie (ale tez specjalnie nie
    szukalem, wiec moze sie myle)

    > Znaczy sie juz wiemy ze np kostka brukowa jest na tym zachodzie
    > cholernie droga :-) A jednak stosuja ja powszechnie :-)

    No w Szwecji przynajmniej, bo tam brak surowcow. Wszystko co sie da to z
    kamienia. Czy kostke stosuja tak powszechnie to nie wiem, ale podjazd
    pod garaz i chodniczki w ogrodzie akurat chcieli zrobic.

    --
    venioo
    sprzedam Xantia X2 Break 1,9TD 90KM