  • Data: 2010-10-03 11:28:19
    Temat: Re: W Polsce króluj? z?omy
    Od: venioo <p...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-10-03 09:47, J.F. pisze:

    > Chiny nie sa znow takie drogie, Skandynawia tez nie.
    > Owszem, przelot do Chin swoje kosztuje, pewnie akurat tych pare razy
    > wiecej niz przejazd do Chorwacji, Skandynawia tez drozsza .. tylko po
    > co przeplacac za mrozne morze :-)

    Skoro to wszystko takie niedrogie to pokaz mi mi malzenstwo, w ktorym
    jedna osoba zarabia min. krajowe, druga srednia krajowa i leca raz w
    roku do Chin na 2 tyg. do Hotelu 5*, do tego pala ok.120 paczek
    fajek/mies i jeszcze stac ich na oplacenie mieszkania 80m i samochodu o
    przyzwoitym standardzie.

    > Bo w koperte wsadzaja zwyczajowa kwote 500 euro ?

    Widze, ze zagadka nie byla zbyt trudna ;)

    > Wiesz, w Polsce tez mozna znalezc sporo osob ktore sobie nie odmawiaja
    > drobnych przyjemnosci, nie zastanawiaja sie ile wydaja na kawe, na
    > papierosy - choc te akurat mamy tansze.

    To jest ta roznica: w Pl to sie traktuje juz w kategoriach przyjemnosci,
    dla nich to po prostu chleb powszedni.

    > Prad jest tani.

    Ale 3x TV juz nie

    > Ten zwyczaj dotarl i do Polski, tak po prostu znacznie wygodniej,
    > no i jest miejsce na kilkadziesiat osob. Tylko by trzeba spytac ile to
    > kosztuje i czy nie ma zwyczaju ze goscie placa za siebie :-)

    Goscie jedza i pija do rana, i za siebie nie placa

    > No wiesz - i u nas lokali pelno, i ludzi w nich pelno.
    > I mlodziez w nich organizuje 18-tki za kieszonkowe ..

    Nie znam takich, jezeli juz, to z naprawde dobrze sytuowanych domow. A
    ja mowie o ludziach, ktorzy na prawde malo zarabiaja.

    > To fiat, posuniecie bardzo uzasadnione :-P

    ;)

    > Ale to samo przeciez pokutuje i u nas. Jedni wierza ze samochod
    > powinien miec gora trzy lata, inni ze 5, itd.
    >
    > A tego piecioletniego pewnie kupil od niego inny niemiec.

    Tak.

    > Juz im sie zdazyla polepszyc :-)

    Z tego co wiem, to w tym konkretnym przypadku nie bardzo, ale nadal maja
    11 pokojowy dom z basenem i 3 samochody oraz 2 motocykle, wiec chyba nie
    jest tak tragicznie ;)

    --
    venioo
    sprzedam Xantia X2 Break 1,9TD 90KM