  • Data: 2010-10-03 13:20:04
    Temat: Re: W Polsce króluj? z?omy
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 3 Oct 2010 12:27:46 +0200, Cavallino wrote:
    >Za średnią krajową?
    >To kto żyje w Niemczech w kamienicach i mieszkaniach komunalnych? ;-)

    Wiesz, mialem znajomego na wysokim stanowisku. Jak mu firma
    wynajmowala domek to strasznie narzekal. Basen stale zielony, z ogrodu
    tylko mrowki przychodza, stale trzeba o niego dbac, oczywiscie robi to
    ogrodnik, ale jego tez trzeba dogladac.
    Teraz [tzn juz dawno temu to bylo] mu wynajmuja mieszkanie w bloku,
    basen ma w piwnicy a ogrod na dachu, o wszystko dba zarzadca budynku i
    jego to nie interesuje - pelen luksus.

    Na ciasnote tez nie narzeka, bo mieszkanie ma 180 metrow.
    Pomyslalby kto ze z uwagi na gestosc zaludnienia to w Singapurze
    powinny dominowac malutkie mieszkanka :-)

    J.