  • Data: 2010-10-03 16:35:43
    Temat: Re: W Polsce króluj? z?omy
    Od: venioo <p...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-10-03 12:30, Cavallino pisze:
    > Uzytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci

    Mozliwe, ze tu sie walnalem przy walucie. Mea culpa.

    > 0,42

    > Niecale 5.

    5,04mln PLN=1,26mlnEUR - tyle to w niemczech kosztuje postawienie domku
    piętrowego z działką i wykończeniem. W 2003r. w Stuttgarcie nowe
    mieszkanie w bloku kosztowalo ok.200kEUR.
    Te ceny sa realne, 5kEUR/mies kredytu * 30 lat = 1,8mlnEUR
    Dla nas cena niewyobrazalna, ale tak tam jest. W sumie sprowadza sie to
    do tego co u nas - dom=kredyt do emerytury

    > To juz nie jest nierealne, przy innych cenach w Szwecji.
    > Pewnie Panstwo doplaca do tego kredytu.

    > A co, nie widziales 100 letnich domów czy kamienic?

    Slyszalem opinie, ze zaprawa murarska ma trwalosc ca.50-80 lat a pozniej
    zaczyna wietrzeć. Podobno kiedys krew wołu do niej dodawano, bo znaczaco
    poprawia trwalosc, ale czy to prawda to nie wiem.

    --
    venioo
    sprzedam Xantia X2 Break 1,9TD 90KM