  • Data: 2010-10-03 16:56:49
    Temat: Re: W Polsce króluj? z?omy
    Od: venioo <p...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-10-03 15:51, Cavallino pisze:

    > Powyciągałeś różne słowa z różnych postów i kontekstów, to i wyszła Ci
    > piramidalna bzdura.

    Jaka bzdura? RadekNet pokazal, jak dwoje ludzi bez wyksztalcenia i
    wygorowanych ambicji moze w Ire bez problemu dozyc emerytury cieszac sie
    zyciem, ja podalem przyklad z Niemiec, a Ty nadal uparcie twierdzisz,
    jak u nas jest zajebiscie, bo masz Asdamer w Carrefourze po 15pln...
    Owszem, jest lepiej niz 20 lat temu (tak mi sie zdaje, chociaz ja to
    mlody jeszcze jestem), ale do _DOBRZE_ to mamy jeszcze daleka droge.

    > Ale to Ty to powiedziałeś, a nie ja.

    To wynika wprost z Twoich wszystkich wypowiedzi w tym watku: samochody
    ktorymi jezdzimy to zlomy, wszystko jest smiesznie tanie, mimo że ze
    statystyk wynika cos innego
    (http://www.psz.pl/tekst-26803/Eurostat-17-procent-P
    olakow-zyje-na-granicy-ubostwa).

    66% nie moze sobie pozwolic na wakacje,
    20% nie ma na mięsny obiad co drugi dzień.

    Rozumiem optymizm - w Rumunii maja gorzej, ale ja chcialbym rownac do
    tych gdzie maja lepiej :)

    > A pustostany w centrum, których nie chce nikt wynająć znasz?
    > Albo emerytów żyjących w dwójkę na 100 m za 200 zł miesięcznego czynszu?

    Nie znam, gdzie sa takie? Chetnie wynajme, wyjdzie mi taniej niz dojazdy.
    A tych emerytow na 100m za 200pln to juz istny wirtual. Moi rodzice za
    66m komunalnego z oplatami za media placa 1200... Zajeb... tanio...

    > No i w czym masz problem?
    > Kilkadziesiąt gr za kawę ma stanowić problem finansowy, w jakimkolwiek
    > kraju?

    Znasz rodzine w PL zarabiajaca najnizsza krajowa co tyle kawy pije? Cala
    jedna wyplate by na kawe wydawali chyba, nie mowiac o ekspresie.

    > No ja też mam 3 * LCD, albo nawet 4 uwzględniając monitor w notebooku,
    > też ze średniej krajowej, ale co w związku z tym?

    To, ze tam podobno wszystko wg Ciebie jest strasznie drogie. A jednak
    ludzi bez wyksztalcenia i z calkiem niskimi zarobkami na to stac.

    > Może w Międzychodzie.
    > Wiele telewizorów w jednym domu, nieraz wszystkie naraz chodzące to
    > standard we wszystkich prawie domach jakie znam.

    A ja znam takie, gdzie w 4os. rodzinie nie ma nawet TV. I to w Poznaniu.

    > Robić imprezy w Polsce, a nie w Niemczech.

    Nie stac mnie ani w Polsce, ani w Niemczech.

    > Nie - to kwestia ogranizacji.
    > Teściowa ze swojej jednej emerytuty, wcale niezbyt wysokiej była chyba
    > na 10 wycieczkach kilkudniowych przez ostatnie 1,5 roku, w tym część za
    > granicą.

    Moze zdradzi mojej babci recepte jak to zrobila z 800pln emerytury? Bo
    mojej czynsz+oopaty+leki+jedzenie+podstawowe zakupy zabieraja 90% tej
    kwoty. Reszta, to wydatki pozapodstawowe, ale tez niezbedne do normalnej
    egzystencji.

    --
    venioo
    sprzedam Xantia X2 Break 1,9TD 90KM