  • Data: 2010-10-03 12:27:49
    Temat: Re: W Polsce króluj? z?omy
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 03 Oct 2010 12:05:44 +0200, venioo wrote:
    >W dniu 2010-10-03 09:28, J.F. pisze:
    >No wlasnie po waszych uwagach tak sie zastanawiam, czy czegos nie
    >popitol..lem, ale kwota jaka mi wtedy wyszla zwalila mnie z nog.

    Moze faktycznie 12 mln ale koron szwedzkich. Nie wiem po ile korona,
    ale 6mln zl to nadal sporo.

    >Kobita mloda, meza nie znam ;), ale na pewno pare lat mu na studiach zeszlo

    Z lekarzami jeszcze ciekawiej - w Szwecji moze byc inaczej, ale same
    studia nie wystarczaja do duzych zarobkow, chyba ze jako
    przedstawiciel firmy farmaceutycznej :-)

    >No taki marny to on nie byl, bo murowany i powyzej 100m.kw., wiec "z
    >gornej polki". Z tego co zauwazylem jak tam bylem kiedys: tam domkow
    >duzo sie z drewna buduje (tego surowca maja pod dostatkiem)

    Drewno nie jest takie zle, tylko mniej trwale no i nie mozna sie z
    sasiadami klocic :-)
    Choc co do trwalosci to mam pewne watpliwosci, taki domek z betonu,
    pustakow i styropianu bedzie sie za 100 lat nadawal do zamieszkania
    czy najlepiej byloby go rozebrac i postawic od nowa ? :-)

    >i malych, tak na oko 80-100m.kw., w miastach to bloki, nie zauwazylem dzielnic
    >willowych jak u nas czy w zachodniej europie

    No popatrz - tak swietnie zarabiaja i co z tego maja - ciasny domek
    lub ciasne mieszkanie w bloku :-) Plus samochod klasy srednio-wyzszej,
    tzn Volvo.:-)

    Chyba ze nie doceniam tych ich blokow, moze maja mieszkania po 150m,
    po co komu wiecej.

    >No w Szwecji przynajmniej, bo tam brak surowcow. Wszystko co sie da to z
    >kamienia. Czy kostke stosuja tak powszechnie to nie wiem,

    Betonowa widac stosuja powszechnie, skoro zrobili sobie specjalne
    maszynki do jej ukladania :-)

    J.