-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.n
eostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: to <t...@x...abc>
Subject: Re: Uwaga pirat, a prawo do filmowania
Newsgroups: pl.misc.samochody
Reply-To: to <t...@i...pl>
References: <jckr80$2bn$1@mx1.internetia.pl>
<s...@g...mierzwiak.com>
<4eedfef9$0$1187$65785112@news.neostrada.pl>
<jcl9sc$p87$1@inews.gazeta.pl>
<4eee2d51$0$1454$65785112@news.neostrada.pl>
<jclapj$n2g$1@mx1.internetia.pl>
<4eee2ebc$0$1454$65785112@news.neostrada.pl>
<jclb1c$n2g$2@mx1.internetia.pl>
<4eee30ae$0$1454$65785112@news.neostrada.pl>
<jclbf3$r1t$2@mx1.internetia.pl>
X-No-Archive: Yes
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Date: 18 Dec 2011 18:35:53 GMT
Lines: 18
Message-ID: <4eee3289$0$1454$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 80.52.166.102
X-Trace: 1324233353 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 1454 80.52.166.102:41889
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2421064
[ ukryj nagłówki ]begin DoQ
>> Zwróć uwagę na to co podkreśliłem. Wystarczy, że narusza moją
>> prywatność, nie musi wzbudzać poczucia zagrożenia. A jeśli dziennikarz
>> będzie kontynuował nagrywanie mimo wyraźnych protestów, to myślę, że
>> można takie działanie uznać za uporczywe.
>
> Ładna teoria. Rzeczywistość jest taka, że od lat w TV widać te same
> dziennikarskie gęby biegające za ludźmi dopóki ci nie schowają się w
> samochodzie czy za drzwiami budynku.
Ten przepis pojawił się chyba z rok temu. Najwyraźniej nikt jeszcze go w
ten sposób nie wykorzystał. Będzie precedens i się dziennikarzyny
przytemperuje.
--
"An intelligent man is sometimes forced to be drunk
to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway
Następne wpisy z tego wątku
- 18.12.11 19:39 DoQ
- 18.12.11 20:02 RoMan Mandziejewicz
- 18.12.11 20:14 DoQ
- 18.12.11 21:18 Marek Dyjor
- 18.12.11 21:21 Marek Dyjor
- 18.12.11 21:23 DoQ
- 18.12.11 21:32 RoMan Mandziejewicz
- 18.12.11 21:32 szufla
- 18.12.11 21:44 Marek Dyjor
- 18.12.11 21:49 vvvvvv
- 18.12.11 21:53 jerzu
- 18.12.11 22:06 Tomasz Pyra
- 18.12.11 22:11 Artur Maśląg
- 18.12.11 22:14 Artur Maśląg
- 18.12.11 22:26 to
Najnowsze wątki z tej grupy
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2024-12-13 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-13 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-13 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-13 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=