    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Uprzejmość zabija
    Date: Sat, 4 Nov 2017 08:58:18 +0100
    <otg6pc$1tn$1@news.mixmin.net> <otg8bs$i4h$1@dont-email.me>
    <otgsrm$kci$1@node2.news.atman.pl>
    <59fc074b$0$5140$65785112@news.neostrada.pl>
    <otie2l$2jt$1@node1.news.atman.pl>
    <59fccf5b$0$645$65785112@news.neostrada.pl>
    <59fce674$0$15207$65785112@news.neostrada.pl>
    <59fce97c$0$642$65785112@news.neostrada.pl>
    <otir9a$2jt$10@node1.news.atman.pl>
    <59fcfded$0$5148$65785112@news.neostrada.pl>
    <otjm3a$4q2$1@node2.news.atman.pl>
    <59fd6ffd$0$15208$65785112@news.neostrada.pl>

    W dniu 04.11.2017 o 08:45, cef pisze:

    > No i co? Nie umiesz czytać ze zrozumieniem?
    > Przecież napisałem jasno, że gdyby nie mieli żadnych praw,
    > i tak by ich edukowano, to mieliby większe szanse na drodze.

    To ja nie jestem twoim wrogiem, ale uważam, że tobie powinno się odebrać
    wszelkie prawa. Tak będzie bezpieczniej dla ciebie. Zacząłbym od prawa
    jazdy - jak nie będziesz miał, to się jako kierowca nie zabijesz -
    będziesz bezpieczniejszy ty i społeczeństwo:P

    > Wystarczyło by, żeby jak sam piszesz byli ogarnięci i wtedy już może
    > nawet rozejrzeli by się wchodząc na jednię a nie wchodzili
    > myśląc, że pierwszeństwo zapewnia im pancerną otoczkę.

    Mieszasz dwie różnie rzeczy. To, że wypada się rozejrzeć to jedno, to że
    ma pierwszeństwo na przejściu to drugie.

    Zresztą jak pisałem - w Azji południowo wschodniej pieszy nie ma żadnych
    praw i dziwnym trafem wbrew temu co piszesz nie są w czołówce
    najlepszych statystyk. Twoje pieprzenie jest mniej więcej tego samego
    rzędu co pomysł Korwina na bezpieczeństwo - szpikulec w kierownicy;)

    Shrek