  • Data: 2017-11-04 13:05:37
    Temat: Re: Uprzejmość zabija
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 04.11.2017 o 12:53, cef pisze:

    > Przepraszam Cię bardzo - miało być EOT,
    > ale to Ty pierdolisz. Nawet cytowałeś, ale nie rozumiesz co cytujesz.
    > Nie postulowałem, żeby nie miał żadnych praw
    > (nawet pisałem, ze respektuję te które ma obecnie),
    > tylko, że gdyby nie miał żadnych praw lub był tak edukowany,
    > to częściej uszedłby z życiem w naszych warunkach komunikacyjnych.

    Jasne - nie postulowałem, tylko napisałem, że jakby nie miał, to byłoby
    lepiej. Od Leppera "czy prawdą jest, że..." się sztuki oratorskiej uczyłeś?

    > Więcej Ci powiem: od początku mam wrażenie, że Twoje podejście
    > do pieszych i przepisów jest takie samo jak moje, więc jak chcesz
    > sobie jeszcze dołożyć, to proszę.

    Nie, nie jest takie samo. Moje jest takie, ze pieszy ma mieć
    pierwszeństwo i jak jakiś kretyn będzie się tłumaczył, że pierwszeństwo
    nabywa dopiero na przejściu, więc się nie zatrzywał, ba nawet mu
    niewolno było, bo tak na usenscie wycztał, to idzie do sztumu. A że
    pieszy powienien wykazać instynkt samozachowawczy to swoją drogą.

    Przez analogię - jak ktoś wyskakuje z głupimi tekstami do 4 dresów i ci
    go pobiją ze skutkiem śmiertelnym to bystrością się nie wykazał,
    natomiast w niczym nie zmienia to tego, że dresy powinny pójść siedzieć.
    A ty twierdzisz, że bezpieczniej by było jakby dresy były bezkarne.

    Shrek