  • Data: 2014-04-25 09:17:40
    Temat: Re: Uchwyt wiertarski
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Friday, 25 April 2014 08:16:31 UTC+2, J.F. wrote:
    > Fabryka moze masowo krokowce robic. A czujnik i modulik dokreci sie na
    > zyczenie.

    Część ma dokręcany moduł na zadzie, część ma to zintegrowane w korpusie.
    Silniki krokowe mają główne zastosowanie w zabawkach. Jedne zabawki są dla małych
    dzieci, drugie dla dużych dzieci, ale szczyty technologii to to nie są. One zazwyczaj
    nie potrzebują żadnego sprzężenia zwrotnego. A te co potrzebują, to margines, nawet
    jeśli w liczbach absolutnych to są miliardy euro (np przepustnica w silniku
    spalinowym). Jeśli udział jakiegoś nowego patentu w marginalnym zastosowaniu lekko
    się zwiększył, to Trybuna Ludu na pierwszej stronie nie będzie o tym pisać. Ale to
    nie jest żaden nowy patent, ja to znałem jak byłem na studiach, czyli 20 lat temu.
    Rewolucji być może to nie wywołało, ale istnieje i dobrze się miewa.
    Konrad
    PS ostatnio kupiłem stację dyskietek 3.5". Tam wciąż jest rozwój, ona w środku
    wygląda inaczej niż kiedyś. Więcej plastików, cieńsze blachy, na oko z bardziej
    sztywnej stali. Ale silnik krokowy od napędu głowicy z czterema drutami, po staremu.