  • Data: 2014-04-25 08:16:31
    Temat: Re: Uchwyt wiertarski
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 22 Apr 2014 02:28:52 -0700 (PDT), Konrad Anikiel napisał(a):
    > On Tuesday, 22 April 2014 11:09:35 UTC+2, J.F wrote:
    > O, zdarzylo mi sie i takich smiechem zabijac.
    > Nieźle. A oni o tym wiedzieli?

    Wiedziec wiedzieli, ale czy sie przejeli ..

    > Jak coś jest na alibabie, to jest masówka. Niektórzy producenci podają
    >wydajność swojej linii produkcyjnej. Kilkadziesiąt tysięcy sztuk tygodniowo.
    >Nie stawia się fabryki licząc na niepewny rynek. Oni to robią i sprzedają.

    Fabryka moze masowo krokowce robic. A czujnik i modulik dokreci sie na
    zyczenie.

    > Jeśliś ciekawy to zadzwoń i zapytaj ile sprzedają.
    >Ja Ci otworzyłem oczy że coś takiego jest. Nie musisz dziękować.

    Ale za to dziekuje. Tylko sie zastanawiam na ile to powszechnie
    stosowane jest, bo nawet wyniki z googla nie bardzo przekonuja.
    Tzn konkretnie taka metoda, bez dodatkowego enkodera.

    > Maszyna musiałaby być z gumy chyba.

    Tym niemniej jak maszyna nie przeskoczy, to silnik zaraz w druga
    strone ciagnie.

    > Sterownik serwa musi wiedzieć ile prądu mu dać żeby ani za mocno nie
    > pchało, ani za słabo. Jak myślisz, skąd wie? Zgaduje?

    No wlasnie chodzi o to zeby na poczatku zgadl z dobrym przyblizeniem.
    A potem dzieki enkoderowi sie upewni ze dobrze zgadl, albo skoryguje
    ... i moze nawet zapamieta korekcje na przyszlosc :-)

    J.