  • Data: 2014-04-22 00:17:31
    Temat: Re: Uchwyt wiertarski
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Monday, 21 April 2014 22:13:37 UTC+2, J.F. wrote:
    > A, to wlasnie to "niewyrazne". W pierwszym czytaniu zauwazylem tylko
    > "kompletne sterowanie w obudowie".

    Napisz do nich że mają niewyraźny produkt. Śmiechem Cię zabiją.

    > i mowisz ze powszechnie uzywane ? Dokladnie to rozwiazanie ?

    Jeszcze mnie zapytaj czy pomalowane na taki sam kolor, potem znajdź gdzieś inny i
    zacznij marudzić że kolor się nie zgadza. Ty jeszcze pamiętasz czego Ty się w ogóle
    uczepiłeś?

    > Ale w miedzyczasie silnik sie o pare krokow cofnie.

    W międzyczasie czyli kiedy? Pomiędzy krokiem numer X i X+1? Sterownik dostaje sygnał
    zgubionego kroku X i zanim przejdzie do kroku X+1, powtarza zgubiony X. Czemu miałby
    się o parę kroków cofnąć?

    > Nie, chce sterowanie poprawic, aby w czasie ruchu tez byl w miejscu
    > gdzie powinien w danej chwili byc.

    W sensie że serwo by nie potrzebowało enkodera? Zapomnij. Nawet o tym nie myśl.