eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmUWAGA! T-Mobile zmienił warunki usługi "rok ważności konta" - teraz jest to płatne!Re: UWAGA! T-Mobile zmienił warunki usługi "rok wa żności konta" - teraz jest to płatne!
  • Data: 2013-04-12 16:58:23
    Temat: Re: UWAGA! T-Mobile zmienił warunki usługi "rok wa żności konta" - teraz jest to płatne!
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "dizel" napisał w wiadomości
    On Fri, 12 Apr 2013 13:16:31 +0200, "J.F"
    >Chęć zysku???

    Watpie. Chyba maja tam jakiegos fachowca, ktory potrafi oszacowac ile
    na tym zarobia (codzienne sprawdzanie, hoho, 15 zl rocznie), a ile
    straca (no, to juz trudno oszacowac, ale niech 1% klientow sie wk* i
    odejdzie )

    >Widocznie trudno, nie każdy ma net w telefonie/domu

    smiem twierdzic ze w telefonie to prawie kazdy w dzisiejszych czasach.
    A sprawdzenie konta to ponoc nic nie kosztuje nawet bez pakietu.

    >i nie każdy jest
    >tak obeznany żeby wiedzieć co i jak najprostrza metoda to sprawdzenie
    >kodem więc pisanie że to nic takiego bo można sobie sprawdzić przez
    >apkę czy www to dla mnie żaden argument. Starsze osoby nie potrafią
    >tego raczej. I raczej są nieświadome tego że to kosztuje 4gr.

    Rozsylali o tym sms, sa dzieci, wnuczki ..

    J.