eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmUWAGA! T-Mobile zmienił warunki usługi "rok ważności konta" - teraz jest to płatne!Re: UWAGA! T-Mobile zmienił warunki usługi "rok ważności konta" - teraz jest to płatne!
  • Data: 2013-04-12 16:51:32
    Temat: Re: UWAGA! T-Mobile zmienił warunki usługi "rok ważności konta" - teraz jest to płatne!
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Artur Maśląg" napisał w wiadomości
    W dniu 2013-04-12 13:54, J.F pisze:
    (...)
    >>> Nie jestem paranoikiem i wybieram formę usługi w zależności od
    >>> potrzeb (itd.).
    >> Tu nie o paranoje chodzi tylko o podejscie. Bo zrozumialem mniej
    >> wiecej
    >> tak:
    >> "wole zaplacic nieco wiecej, bo wtedy nie widze na co mnie
    >> naciagaja" :-)
    >Nie, to Twoja dziwaczna interpretacja, ale jakoś mnie to nie dziwi.

    Tak to sformulowales, a ja juz zostalem wczesniej spaczony :-P

    >>> Czego "demobilu raczej tak nie ma"?
    >> Jakiegos podbierania darmowych minut z puli przez rozne uslugi
    >> dodatkowe.
    >> Wiec raczej nie mam potrzeby analizowania bilingu aby zobaczyc czy
    >> mnie
    >> czyms nie obciazyli.
    >> Jesli kwota faktury odpowiada stalej, to nie obciazyli.
    >A o czym ja pisałem wcześniej?

    Sie pytales czy billingi analizuje, czy mi cos minut nie podkrada :-)

    >> O Wielki Wodzu, prosze, oswiec mnie lamera, jak sprawdzasz czy z
    >> konta
    >> prepaid nie zniknelo pare zl ... bez sladu w billingu.
    >Już pisałem.

    Jakos nie zauwazylem.

    >Zresztą czemu miałoby zniknąć tak bez śladu?

    A czemu nie ? Nieznana usluga, blad programisty, albo Amber Gold :-)

    >> W telefonie wyslij. Ze swojego telefonu z abonamentem, i z telefonu
    >> dziecka na karte :-P
    >Litości - przecież to płatna usługa z sms-ami premium. Będą w
    >bilingu.
    >Zaloguj się do systemu transakcyjnego i patrz jak jednostki znikają.

    Wyslij, potem pogadamy o tym co latwiej zauwazyc na konkretnym
    przykladzie :-P


    >> Zniknie drobna (albo i nie drobna) suma z prepaida, i jak
    >> sprawdzisz ze
    >> znikla bez sladu ?
    >A jak może zniknąć bez śladu? Wiesz, to że ktoś nie zwrócił na to
    >uwagi
    >to zupełnie inna kwestia.

    Ja o tym, ze jako klient prepaid jestem ustawiony na gorszej pozycji.
    Jak sobie nie zapisalem stanu, to zadnej mozliwosci sprawdzenia,
    a jak zapisalem, to zawsze moga ci odpisac "zle pan zapisal".

    >>>> A potem sie zobaczy. Tylko ... zostawic, ale gdzie pojsc ?
    >>> To Twój problem - to nie ja narzekam i wymyślam różne cudactwa.
    >> Niestety - jak widac w temacie T-mobile sie psuje. Jest gorzej niz
    >> bylo.
    >To zależy. System transakcyjny od dawna szwankuje, BOK do bani i z
    >usługami przespali. No, ale same usługi są zasadniczo realizowane
    >bez problemów.

    Ale to co bylo korzystne dla klienta jest likwidowane. Ani punktow,
    ani podwojnego doladowania, ani wydluzonego terminu ..

    >>> A tak naprawdę to jaki masz problem? Bo wiesz, ja prywatnie w domu
    >>> miałem/mam 4 prepaidy z ważnością na rok i nikt mnie nie oszukał.
    >>> Fakt, część poszła gdzie indziej...
    >> Uzywane, nieuzywane, sprawdzane, nie sprawdzane ?

    >Jak tak policzyłem to więcej - 3 używane dość intensywnie, 1 średnio,
    >1 sporadycznie. Raz użytych czy wyrzuconych nie liczę. Sprawdzane
    >z różną intensywnością.

    Jak nieuzywane to sie nie dziwie ze mozesz pamietac "tam mam 15zl".
    Jak uzywane to stan sie zmienia.

    >Nie pamiętam dokładnie ile miesięcy wstecz
    >można sprawdzić w systemach transakcyjnych poszczególnych operatorów
    >dla pp, ale w najgorszym chyba jest co najmniej miesiąc.

    No co sprawdzisz, jak nie masz stanu sprzed miesiaca zapisanego ?

    >> Bo ja przyznaje - T-mobile rozlicza uczciwie, przynajmniej to co
    >> sprawdzalem.
    >W czym więc problem?

    Ze jakby cos zle naliczyl, to nie mam kontroli.

    > Ale w normalnie uzywanym telefonie mialbym problem wychwycic
    > nieuczciwosc.
    >Jak ktoś mam 1000zł na pp to nic dziwnego, że nie wnika. Jak ma
    >doładowania np. po 50zł i korzysta z telefonu normalnie to szybko
    >wychwyci, że coś się nie zgadza.

    A kto normalny nie korzysta z podwojnego doladowania, jak ma okazje ?
    :-)

    >> SMS po rozmowie nie przysylaja, stan konta mam duzy i nie sprawdzam
    >> codziennie czy to juz trzeba doladowac,
    >> Doladowuje raz na rok, billing jest tylko z 30 dni - jak sobie nie
    >> notujesz co miesiac stanu, to jestes bez szans :-)
    >No to masz problem, albo go sobie sztucznie stwarzasz.

    A ty nie masz. Nie widzisz, to nie masz.

    >> Troche inaczej wyglada to w Orange, ale zasada w sumie podobna.
    >Mocno inaczej - po każdej operacji masz sms-a ze stanem konta i do
    >tego billing na 3 miesiące.

    sms klasy zero, szybko znika, a billing - tak samo wymaga znajomosci
    dawniejszego stanu.

    O tyle tylko lepiej ze latwiej zauwazyc, no i zapisywac trzeba
    rzadziej.

    P.S. a po kazdym otrzymanym platnym SMS przychodzi w Orange drugi z
    informacja o wysokosci oplaty ?

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: