eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmUWAGA! T-Mobile zmienił warunki usługi "rok ważności konta" - teraz jest to płatne!Re: UWAGA! T-Mobile zmienił warunki usługi "rok ważności konta" - teraz jest to płatne!
  • Data: 2013-04-12 19:08:09
    Temat: Re: UWAGA! T-Mobile zmienił warunki usługi "rok ważności konta" - teraz jest to płatne!
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Artur Maśląg" napisał w wiadomości
    W dniu 2013-04-12 16:51, J.F pisze:
    (...)

    >Te, manipulant - pisałeś, że na fakturze widać. Sugerowałem, że póki
    >rachunek się nie zmieni to nawet nie sprawdzisz, czy coś wcięło
    >'darmowe' jednostki. Zainteresowanie bilingiem dopiero wtedy okażesz
    >- no chyba że z ciekawości będziesz go przeglądał.

    No i prawie na jedno wychodzi. Oni tego raczej nie stosuja, bo zysku
    by nie mieli, ja nie analizuje, bo oni raczej nie stosuja :-)

    >Zapytam inaczej - zginęło ci coś bez śladu w bilingu?

    Tam gdzie mialem stan zapisany to nie. Tam gdzie nie mialem ... to nie
    wiem.
    Ale juz w Orange nie zawsze potrafilem sie doliczyc.

    >O górki z piwnicy nie pytam.

    Ale juz np w banku mi sie pare razy zdarzylo ze platnosc karta dwa
    razy sciagneli.
    I moze nawet bym nie zwrocil uwagi, gdyby nie sami nie oddali, a trzy
    zapisy to jeszcze bardziej sie rzucaja w oczy.

    >A po co ja mam wysyłać, skoro zrobili to za mnie inni i moment
    >zobaczyli, że im pieniądze wyparowały? Tylko byli zdziwieni jak to
    >się
    >stało.

    I ile ten "moment" trwal w abo, a ile w prepaidach ?

    >No to wypad z baru i już. W innym dają lepsze piwo, a przynajmniej
    >takie sprawiają wrażenie.

    W innym tez juz nie ma punktow, ani podwojnego, ani terminu :-)

    >No i co, myślisz że pamiętam stan tej jednej, która jest używana
    >sporadycznie?

    Wlasnie dlatego ze sporadycznie, to mozesz pamietac. Wielokrotnie
    widziana kwota wbija sie w pamiec.

    >Np. to, że coś 'ukradło' 3zł, co pięknie widać na bilingu.

    O ile bedzie widac.

    >Każdy normalny skorzysta przy okazji - polować specjalnie nie będzie.

    Wiec sie nie ma co dziwic ze w T-mobile ludzie mieli duze stany i nie
    kontrolowali co chwila :-)

    >No nie mam i sztucznie go sobie nie stwarzam. Zacznę szukać wtedy,
    >jak
    >będzie coś nie tak, a to pewnie szybko bym zauważył.

    A zapisujesz stan konta ? Bo jak nie, to nie bardzo wierze abys szybko
    zauwazyl.
    Zreszta latwo sie przekonac - upowaznij dziecko do wyslania w/w sms w
    przyszlym miesiacu, i zobaczymy :-)

    >A jaki problem sprawdzić ten stan i go zderzyć z bilingiem, w którym
    >wszystko powinno być zapisane? To nawet z te-debile.

    spytakm kolejny kolejny raz - a z jakiego dnia masz zapisany ostatni
    stan konta ? A przedostatni ?
    To co chcesz zderzac ?

    >Zapytaj kogoś, kto wysłał sms o treści "Club info".

    To tez pytam :-)

    J.