eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmUWAGA! T-Mobile zmienił warunki usługi "rok ważności konta" - teraz jest to płatne!Re: UWAGA! T-Mobile zmienił warunki usługi "rok ważności konta" - teraz jest to płatne!
  • Data: 2013-04-12 18:23:42
    Temat: Re: UWAGA! T-Mobile zmienił warunki usługi "rok ważności konta" - teraz jest to płatne!
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-04-12 16:51, J.F pisze:
    > Użytkownik "Artur Maśląg" napisał w wiadomości
    (...)

    > Sie pytales czy billingi analizuje, czy mi cos minut nie podkrada :-)

    Te, manipulant - pisałeś, że na fakturze widać. Sugerowałem, że póki
    rachunek się nie zmieni to nawet nie sprawdzisz, czy coś wcięło
    'darmowe' jednostki. Zainteresowanie bilingiem dopiero wtedy okażesz
    - no chyba że z ciekawości będziesz go przeglądał.

    > A czemu nie ? Nieznana usluga, blad programisty, albo Amber Gold :-)

    Zapytam inaczej - zginęło ci coś bez śladu w bilingu? O górki z piwnicy
    nie pytam.

    > Wyslij, potem pogadamy o tym co latwiej zauwazyc na konkretnym
    > przykladzie :-P

    A po co ja mam wysyłać, skoro zrobili to za mnie inni i moment
    zobaczyli, że im pieniądze wyparowały? Tylko byli zdziwieni jak to się
    stało.

    > Ja o tym, ze jako klient prepaid jestem ustawiony na gorszej pozycji.
    > Jak sobie nie zapisalem stanu, to zadnej mozliwosci sprawdzenia,
    > a jak zapisalem, to zawsze moga ci odpisac "zle pan zapisal".

    Raz, że możesz zrezygnować z prepaida, jeżeli czujesz się na gorszej
    pozycji, a dwa, że te "zniknięcia" są w bilingu. Sytuacje że ich nie
    ma są zdaje się mocno wydumane.

    > Ale to co bylo korzystne dla klienta jest likwidowane. Ani punktow, ani
    > podwojnego doladowania, ani wydluzonego terminu ..

    No to wypad z baru i już. W innym dają lepsze piwo, a przynajmniej
    takie sprawiają wrażenie.

    > Jak nieuzywane to sie nie dziwie ze mozesz pamietac "tam mam 15zl".

    No i co, myślisz że pamiętam stan tej jednej, która jest używana
    sporadycznie?

    > Jak uzywane to stan sie zmienia.

    I można na bieżąco to kontrolować, jeżeli ktoś ma wątpliwości, bądź
    pilnuje kasy.

    > No co sprawdzisz, jak nie masz stanu sprzed miesiaca zapisanego ?

    Np. to, że coś 'ukradło' 3zł, co pięknie widać na bilingu.

    > Ze jakby cos zle naliczyl, to nie mam kontroli.

    Stwarzasz sztuczne problemy - jakby coś źle naliczył to zobaczysz
    w bilingu, a jak masz duży stan konta i tego nie sprawdzasz, to będzie
    jeszcze zabawniej niż z fakturą. W sumie to i tak Twój wybór.

    > A kto normalny nie korzysta z podwojnego doladowania, jak ma okazje ? :-)

    Każdy normalny skorzysta przy okazji - polować specjalnie nie będzie.

    > A ty nie masz. Nie widzisz, to nie masz.

    No nie mam i sztucznie go sobie nie stwarzam. Zacznę szukać wtedy, jak
    będzie coś nie tak, a to pewnie szybko bym zauważył.

    > sms klasy zero, szybko znika, a billing - tak samo wymaga znajomosci
    > dawniejszego stanu.

    A jaki problem sprawdzić ten stan i go zderzyć z bilingiem, w którym
    wszystko powinno być zapisane? To nawet z te-debile.

    > O tyle tylko lepiej ze latwiej zauwazyc, no i zapisywac trzeba rzadziej.

    Niczego nie trzeba zapisywać. Przecież to nie jest tak, że zniknięcie
    środków się stwierdza po pół roku.

    > P.S. a po kazdym otrzymanym platnym SMS przychodzi w Orange drugi z
    > informacja o wysokosci oplaty ?

    Zapytaj kogoś, kto wysłał sms o treści "Club info".