    Subject: Re: USB Power Pack z wbudowanym ogniwem słonecznym
    Newsgroups: pl.misc.elektronika,pl.misc.telefonia.gsm
    <56d9d573$0$651$65785112@news.neostrada.pl> <nbdfsn$unq$1@dont-email.me>
    <56da82e8$0$684$65785112@news.neostrada.pl>
    <h8gs3dq56fa8$.i76sgrejd3q9.dlg@40tude.net>
    <56daaf5b$0$22829$65785112@news.neostrada.pl>
    <1rxf0z21pw90s$.1fcq52464hlsd.dlg@40tude.net>
    <nbedlp$upj$1@mx1.internetia.pl>
    <bw0y4vckvias$.ur64y20p6n6x.dlg@40tude.net>
    <nbegrq$lgq$1@node2.news.atman.pl>
    <56dae177$0$703$65785112@news.neostrada.pl>
    <nbepps$v3h$1@node2.news.atman.pl> <nbepoo$cqp$1@dont-email.me>
    <nbeq5d$v3h$2@node2.news.atman.pl> <nbesgv$n3l$1@dont-email.me>
    <ldg5lry6vsp4$.m1o39iz71ewd.dlg@40tude.net>
    <nbgjj5$nuq$1@node2.news.atman.pl>
    <1...@4...net>
    From: JaNus <bez@adresu>
    Date: Sun, 6 Mar 2016 16:13:29 +0100

    W dniu 2016-03-06 o 09:49, J.F. pisze:
> [...]

    Na to nie wpadłem, a powinienem był. Szkoda jednak świetnej marki, i
    utraconej reputacji. Dodam, że sam dałem się nabrać. Onegdaj, gdy
    kupiłem-bo-się-namyśliłem, to wybierając "co" - spojrzałem na skład, a
    ten był OK. No to później już kupować zacząłem bez czytania. Pod wpływem
    tu-dyskusji zerkam na flaszkę _oryginalnego_ Herbapolu (za 6 zeta), i
    widzę, że zostałem nabity w butelkę (0,33), bo tej maliny jest parę...
    promili! Tak jak piszecie. No to teraz będę musiał czytać za każdym razem.

    Dziwne, że żaden (nawet jakiś "dbały o jakość") z tych rozpączkowanych
    Herbapol-i, nie wyróżni się od innych, pisząc np. "nowosądecki" - pod
    nazwą firmy. Czyżby żadnemu nie zależało? No to chyba "rżną głupa"...
    wszystkie!

    > Herbatka malinowa wyglada uczciwie
    > http://www.herbapol.com.pl/produkt/malina
    > ... no chyba, ze to wysuszone resztki po wyciskaniu soku :-)

    Może i tak? Wyciskają sok, który sprzedają w cenie b. wysokiej, z
    zaznaczeniem, że stuprocentowy. A "resztki roślinne" po wyciśnięciu -
    zasypują cukrem, i wypiekają w 99 st. Celsjusza, aż dobrze "naciągnie"
    napar. I ładują ten "ekstrakt" do soków tańszych.

    > Ale juz tu malin malo
    > https://www.doz.pl/apteka/p52601-Herbata_malinowa_fi
    x_Herbapol_Krakow_3_g_20_szt

    > A widzialem takie, gdzie bylo "liscie malin 0.5%", zas piekny kolor
    > pochodzil z buraka ...

    Ktoś już tu napisał, że "burak jest zdrowy". No ale ja bym wolał, abym
    to JA wy-zdrowiał, a nie każdy burak z zarządu Herbapolu 8>

    A tak z innego końca:
    może by temat malin, baaardzo widać interesujący - wydzielić w nowy
    wątek, bo z power-packiem wspólnego zbyt wiele nie ma 8>

    Dobre rady nic nie kosztują

    i przeważnie warte są
    swojej... ceny!